{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

WOW! hold da helt op :S *ÆGTE* {{forumTopicSubject}}

Ja.. i dag fik jeg afvide at min elskede Ronja på rideksolen har været vidlt tæt på at dræbe en anden pige smiley Wow.. lige timen efter min :S *Skræmmende*
Jeg fik så fortalt hvad der skete :
Pigen red så nomalt, så var der en der lige pluselig kom ind og åbnede en store stalddør, og det blev Ronja forskrækkede over ,og satte i galop i fuldfart.. og så faldt rytteren af, men hendes fod sad fat i stigebøjlen, så ronaj galoperet afsted med hende i stigebøjlen, og så besvimede hun fordi hun fik en hov lige i panden...
Da alle havde fådet kæmpe ronja stoppet.. blev pigen direkte kørt på hospitalet smiley

Så her i dag, da jeg var oppe på rideksolen for at ride ronja kom hende der pigen ( hun skulel tage ridemærker samtidig,) hendes mor hjalp hende med at hodle balanen.. og der var en helt rød strj op i panden efetr en hestesko.. og så fik jeg så fortalt hvad der var sket.. :S
Lige i starten lød dte ikek så alvorligt.. daj eg masse af bange også er faldt af smiley men så kom rideskolens * sure/meget bestemte ejer Bent * Han kom helt hen og lagde en hånd på hendes skudler og sagde gudske lov du lever :S og der sku meget til han siger sådan noget :S

Jeg var da godt nok lidt rystet over at få sådan noget afvide når jeg står med hesten og skal til at ride :S

Uha.. sikek en nyhed var???
Hvad ville i sige til at skulle ride en hest hvor rytteren var heldig og have overlevet efter et halvt spark i hovedet :S

jeg skulle i hvert fald skridte i lang tid før jeg turde trav :S tyypisk lige at få afvide enden man skal ud og ride :S *GG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WOW! hold da helt op :S *ÆGTE*
Kommentér på:
WOW! hold da helt op :S *ÆGTE*

Annonce