KIIIIIIG.... KIIIIIIG....
Jeg er en pige på 13 år som søger en kat. 2 eller 1 pony, som jeg kan låne/leje på ubestemt tid.
Ponyen skal kunne det grundlæggene i dressur og spring, andre krag har jeg ikke. Ponyen kommer til at stå på en rideskole i Uldum, hvor jeg vil få undervisning i både spring og dressur, og selvfølgelig også ride alle de andre dage i ugen.
Stævner vil jeg også komme til at starte lidt af. Jeg er villig til at betale udgifter som opstaldning, stævnegebyr og undervisning, men smed og dyrelæge skal ejeren betale.
Jeg har redet i tre år, og det sidste halveårs tid har jeg redet på en kat 3 pony, som jeg er blevet for stor til. Nu er jeg så begyndt at ride påen stor hest, men den kan ikke så meget endnu, pga den ikke er blevet redet i særlig lang tid. Hvis du har en pony, og jeg lyder som en du gerne vil have din pony til at stå ved, så må du hellere end gerne skrive og så kan vi snakke videre.
HÅBER virkelig der er nogle der kan hjælpe får vil mega gerne begynde og starte stævner og ellers bar ha en lidt bedre hyps og større...
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
KIIIIIIG....