{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

jeg ville genre nå så meget xS {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at få LIDT stres eller jeg er begyndt at blive forvirret :S

Borkur kommer hjem her 31.marts :9 glæderm ig sådan<33 for tideligere fri fra skole den dag smiley
Men her i dag, er jeg begyndt at blive forvirret, min mor var ude og prøve ne hest i går, og i dag ringede hun så ti ldem, for at sige hun endelig gerne vilel have den.. men så sagde de at de havde solgt den her i til morges :S Der blev min mor skuffet... for dte er kun 5 gang det sker.. hvor ejren ringer næste dag eller sådan noget i den stil. .og isger de har solgt hesten :S Min mor blev lidt ked af det ;( og sagde alt muligt mærkeligt.. som .. måske skal jeg barei k have en hest :'S????????
og hun har snart søgt efetr en i ½ år :S men ingen har været den perfekte.. jo kun vidundelrige BLIKA<3 Glemmer sq ikke lige den hest, men dne soldte hun efetr 3 uger-...hvor min mor havde prøvet at få kontakt med hende. .go alt muligt (ejeren af kommandørgården på rømø) og så da hun endelig fik fat på hende, sagde hun : jeg desvære solgt den ti len anden :S

Og min mor er begyndt at blive sur og stresset på mig ??? hun skælderm ig ud hele tiden :S og hvorfor har du gjrodt det..og du måtte ikke tage et æble.. og nej du behøves ikke ride borkur i dag :S og jeg får skæld ud overn oget hunden, eller hesten har gjordt smiley eller min far for den sags skyld :S
og hun er så optaget af at fidne hest, at hun ikke gider og hjælpe med mine regnstykekr med PI eller dansk eller noget x'S

Det stresser mig smiley kender i det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg ville genre nå så meget xS
Kommentér på:
jeg ville genre nå så meget xS

Annonce