glad gald glad glad.. {{forumTopicSubject}}
jeg er mega glad fordi det er 1. gang siden onsdag oliver har lavet løger.. han var syg og havde ondt i maven onsdag.. så vi måtte havde dyrlæge.. men så fik han fri torsdag.. og fredag der red jeg undervisning.. så lørdag var jeg på tur på en lille pony der hedder Buster.. sammen med en at min venner.. hun red på en hest der hedder Lipsha..
det var mega sjovt.. men da jeg kom hjem snakkede jeg lige ledt med oliver og han havde det helt findt.. så kom en pige og spurete om han var syg igen eller om han var træt.. jeg trode jo bare at han var træt..
men så gik jeg ind og kikkede på han han stod og hang med hovedet og rullede sig igen og igen..det var jo noget galt.. men min mor var på tur så jeg kunne ikke gøre noget..
så gik vi lidt inde i halden.. da min mor kom ringede hun så til dyrlægen.. han kom hurtig.. så skulle han havde olie igemmen næsen.. og så fik han næseblod.. og det blodte meget der stod bar ud.. og i da red jeg og han gik mega godt.. det var bare så dejligt.. jeg er så glad.. og så kom han på mark.. det gik godt.. så da jeg skulle have han ind for en halv time siden hoppede han og dansede som han plager.. det gjore han ikke onsdag, torsdag og fredag.. det var en dejlig dag.. er bare glad for at han er blevet frisk.. men det kan jo også blive for meget..
håber det er i orden at jeg skriver det.. det er dejligt at man har mange venner der gider at høre på en..
Myss mette og friske oliver..
okt 2004
Følger: 84 Følgere: 80 Heste: 7 Emner: 30 Svar: 84
apr 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 139 Svar: 604
men rigtig godt at han fik det godt igen
glad gald glad glad..