{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Stævneresultater herinde - Udklasning? {{forumTopicSubject}}

Mange herinde - som jeg - skriver sine stævne resultater ind i sine hestes profiler. Syntes det er en god ting og lidt sjovt, da man kan læse ved andre hvad de har redet med deres heste og vundet.

MEN!§!!! Det der pisse mig af er at andre folk går herind og kigger ved folk for at se om de nu snyder til stævner og rider i for små klasser end de er startsberettiget i!
Jeg står selv for udklasning ved fjordhesten DK og har flere gange set resultater herinde på folk og tænkt - hey du starter da for små klasser til det her fjord stævne. Jeg har pænt kontaktet folk pr mail og spurgt om resultaterne herinde er rigtige - hvor mange der var i klassen. Udklasning i følge fjordhesten dk kan ikke ske i klasser med 5 eller under i.

Der er jo MANGE der skriver en placering , selv om det har været uden for præmie rækken - og disse må jo ikke tælle som placering.

Men syntes i overhovedet det er fair og rigtigt at bruge informationer herinde fra i situationer hvor der en rytter rider for små klasser i forhold til den eneklte klubs udklasnings regler?

Må man det?

Det er jo et frit tilgængeligt galleri - og alle oplysninger kan ikke altid være sande.

Syntes i at det er etisk korrekt at en rideklub sidder og tjekker deltagende ryttere ud på HG, som deltager til deres stævner og bommer dem hvis de rider for lavt - udeukket på informationer herinde på HG?

Burde rideklubben ikke kontakte DRF for resultater?

Hvad syntes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævneresultater herinde - Udklasning?
  • #2   23. mar 2008 Jeg forstår det ikke helt! smiley

• #3   23. mar 2008 Jeg har slettet mine resultater herinde, da folk fra min egen klub havde det med at være rimelig meget efter mig og nogle andre og skulle blande sig i hvad vi måtte starte og ikke måtte starte.
    En overgang startede jeg hele tiden lige på kanten af hvad jeg måtte. Altså red ikke klasser jeg var udklasset af, hvis i forstår hvad jeg mener. grunden til det var jo at jeg var ved at være udklasset og min hest ikke var klar til højere. Men oplevede tit at folk kom hen til stævner og sagde at det måtte jeg ikke starte og bla bla bla, selvom jeg egentlig godt måtte. Derfor slettede jeg mine resultater. Gad ikke at folk skulle sidde her og tjekke det af, og at jeg til hvert et stævne skulle til at forsvare mig selv og nærmest bevise over for mine egne klubkammerater at jeg ikke var udklasset ..

• #4   23. mar 2008 Jeg syntes det er forkert at ride klasser man er udklasset fra, så ja!

• #5   23. mar 2008 Jeg ville også mene at det ville være bedre at tjekke det hos DRF. for som du selsv skriver, kan der være fejl i det folk skriver herinde.

• #6   23. mar 2008 Pernille
    Forstår jeg sku godt...

Folk tager aldrig hensyn til om hesten er klar til højere klasser.
    OG det her sker KUN KUN OG KUN til klub stævner!

UNDERLIGT NOK er klub stævner for HESTE OG RYTTERE der skal have træning nok til at komme på et niveau så de kan klare C-stævner!
    Man kommer ikke op på det niveau hvis det ikke går i hestens tempo! Det er jo også derfor der er LB1-2-3 osv.... >Så man heletiden kan ride en klasse højere når man for eks har vundet en klasse tre gange.
    At vinde en LA1 med 60% - hvor der var to ryttere i klassen - ville jeg ikke selv tænke som udklasning - eller at jeg var for god til denne klasse og skulle ride højere...

Det er SÅ ærgeligt at nogle klubber bruger dette forum til at tjekke folks resultater i. De må sku stole på at folk melder rigtig til - vi skriver jo under på at vi er meldt til i klasser vi er startsberettiget i. Og hvis så en person opdages i at snyde - så må de gå til DRF og ikke HG!

Der er for helvede KUN klub stævner

• #7   23. mar 2008 jeg går meget ind på det med udklassning.

jeg er selv udklasset for lc3 og ned af.

• #8   23. mar 2008 Jette

enig - hvis man er udklasset og ikke klar til højere klasser - så må man blive hjemme og træne eller ride sine klasser uden for konkurrence.

• #9   23. mar 2008
    *Anne - Coco's Calypso og Holaren *

nemlig.
    jeg syndes generalt at alle rider for lav inden for dressur til klubstævner.

• #10   23. mar 2008 Jeg syntes ikke der er okay at bruge resultater herinde fra - UDEN tilladelse fra brugeren herinde!
    Det er på en måde som at stjæle andres billeder - jeg har oplevet en veninde der havde meldt til i en LB3 og en LA1 - pludselig fik hun en mail om at hun ikke måtte ride LB3 da hun havde vundet en enkelt LA1 (hvor de var to i klassen - til lige knap 60%) - hun havde ingen placeringer i LB3 eller LA2 og over.
    De havde kopieret hendes resultater herinde fra i mailen...

Syntes i det er okay?

skulle klubben ikke ha gået til DRF?

• #11   23. mar 2008 eller kontaktet rytter pr mail eller tlf før dette?

• #12   23. mar 2008 Er der egentlig nogle der ved hvor man kan se hvilke stævner man har startet selv om man kun har startet klubstævner? smiley

• #13   23. mar 2008 Man bestemmer jo selv om man vil skrive sine resultater her inde,
    derfor må man også tage det med, som kommer når man ligger
    sine ting ud. Jeg synes det er fair nok, hvis det kan hjælpe til at
    få de folk der rider for lavt til stævner til at vågne op.

.. Og jeg ville mene at det var rigtig at gå til DRF hvis man ser
    der gentagende gange!

• #14   23. mar 2008 Jette

Ja jeg er enig med at i LC klasserne er der alt for mange - alt for gode deltagere.
    LC er faktisk blevet en roset klasse.
    og det er super ærgeligt...

• #15   23. mar 2008 Hej Anne

Klubresultater bliver jo ikke registreret i Dansk Rideforbund - det er kun distriksresultater og opefter.

Jeg kan undre mig over at det overhovedet er nødvendigt at sidde og chekke ekvipagens resultater, da jeg helt klart mener det er umoralsk og under al kritik at starte en klasse man er udklasset fra.

Og rytteren ved godt selv hvornår han/hun er udklasset....

• #16   23. mar 2008 Der skal jo være noget bevis for at man er udklasset. Så må man jo tjekke resultat listerne og se hvilke resultater ekvipagen har fået.

• #17   23. mar 2008 ALLE klubber som afholder D stævner - små som store skal INDBERETTE resultater på et bestemt skema til DRF efter stævnet.

Så resultaterne er at finde inde ved DRF.

Derfor ville jeg mene at klubber skal gå denne ved hvis de har en mistanke og ikke gennem et hestegalleri .
    For et hestegalleri er ikke en "sand" database for stævneresultater.
    Der er mange børn og et barn kan IKKE tage ansvar for udklasning - mange er ikke i stand til det. Det er derfor forældre skal skrive under på anmeldelsen.
    Ergo - kontakt DRF og derefter forældre ved børn under 18år - ikke over mail eller HG til barnet.

Os andre over 18 år - har bare at melde rigtigt til!

• #18   23. mar 2008 På en måde er jeg enig og alligevel ikke.

Jeg mener at du - som forælder - er ansvarlig for dit barns opførsel (også på nettet) og jeg mener rent faktisk at du er forpligtet (måske ikke juridisk - men ihvertfald moralsk) til at holde dig orienteret om hvad dit barn skriver på en offentlig tilgængelig profil.

Dermed ikke sagt at HG skal bruges som en database - men hvis du "praler" af dine resultater på et offentligt site, må du også tage konsekvensen - uanset om du er 12 eller 18 år.

Hvis du så har "pyntet" på resultatet, ja så kan du jo skrive tilbage til klubben at der er tale om en misforståelse....

• #19   23. mar 2008 Jeg kender en som har startet LC1 og LC3 selvom hun har været placeret i LB2.
    Syntes det er unfair over for dem som ikke er klar til højere at starte mod nogen som har været placeret så langt oppe.

• #20   23. mar 2008 Der er altså også nogle klasser der er ÅBNE, og nogle klubber går ikke efter OUT reglerne..

Jeg har, og er nok ikke den eneste, der har startet noget jeg ikke måtte.

• #21   23. mar 2008 CM: Jeg har endnu ikke set nogen som har haft LC klasser som åbne klasser For heste.

• #22   23. mar 2008 Hej Randi

Næste stævne i Birgittelyst - der er LC 1 åben for Region Øst Cup deltagere ;o)

• #23   23. mar 2008 Det er svineri at melde til i for små klasser og kan simpelthen ikke tage folk der gør det for at få rosetter. Det er jo meningen at klubstævnerne skal være for alle, og alle skal jo starte et sted.
    Selv rider jeg kun LC i dressur, lige nu, da hesten jeg rider har problemer med balancen og fremaddriften, så vi holder os nede i LC, indtil vi føler os klar til at komme videre, og det er ikke fordi vi skal vinde det hele, for vi har ALDRIG vundet en klasse sammen, skønt vi har startet de tre klasser et utal af gange.
    Så jeg tvivler på at folk ser os som konkurrenter smiley

• #24   23. mar 2008
    *DREAM TEAM GDR* *Silke smiley Atlantic Atlas *

Ja men ikke alle forældre er sådan... ikke alle holder øje med hvad deres børn melder til
    Og uanset hvad er det da totalt ukorrekt at kontakte barnet og ikke forældrene ved en evt udklasningsproblem.

Børn kan ikke tage ansvar for alt hvad de går og laver.

Randi M

Ja der er unfair - hvis det er på samme hest - men det sker desværre.

• #25   23. mar 2008 Ja der findes åbne klasser. dem er jeg da faldet over på fyn før

og de forskellige klubber kan have forskellige udklasnings regler - som skal overholdes.

• #26   23. mar 2008 OUT reglerne:
    Ekvipager udelukkes af en klasse, hvis man har:
    1. Vundet klassen 3 gange
    og / eller
    2. Været placeret i klassen højere i alt 3 gange
    og / eller
    3. Været placeret en klasse 2 niveauer højere 1
    gang.
    * Hvis en klasse er ÅBEN, så må du godt starte en klasse du er udklasset af, her er det kun din samvittighed der bestemmer.

• #27   23. mar 2008 CM

Udklasningsreglerne kan være forskellige se disse på LSR for eks.
    15§
    1: Equipager der har vundet et program tre gange eller mere …
    2: Har været placeret i højere klasser …
    3: Eller har fået 65 % eller derover ...
    … er ikke længere startberettiget i dette program, eller i lavere klasser. Punkt 1 og 2 gælder også springning, holdridning og LX. (Bemærk paragraf i 112.1.1 i DRFs ”Almindelige bestemmelser”)

• #28   23. mar 2008 *Anne - Coco's Calypso og Holaren *

Du har selvfølgelig ret i, at børn ikke kan tage ansvar for ALT hvad de laver, men tit når børn melder til er det også deres eget mobilnr de skriver på anmeldelsen, så om du sender dem en mail eller ringer til dem, kan vel næsten komme ud på ét :o)

Jeg har selv lige haft udklasning tæt inde på livet. Min datter har lige fået ny pony for 2 måneder siden og til sit første stævne startede hun LC 1 og LC 3. I LC 3 var der 5 starter og hun fik en 1.plads.... altså slut med at starte LC 1.

Det er da rigtig træls - for hun er slet ikke klar til at starte de andre LC klasser endnu - men sadan er reglerne bare.

Jeg er næsten ligeglad med hvordan man gør - bare man prøver at komme rosetrytteri til livs - for det er noget af det mest usportslige - efter min mening ;o)

• #29   23. mar 2008 CM

Sanderum rideklubs udklasnings regler:
    Hvor intet andet er anført følges DRF's reglement.

PONY:

Må ikke starte i klasser som er 2 sværhedsgrader under den højste sværhedsgrad hvor man har opnået 50%.

HEST:

Må ikke starte i klasser der strækker sig over 2 sværhedsgrader. Dog skal der meldes i det program hvor man mindst har opnået 60 %. Der kan ikke rides championatklasser.

• #30   23. mar 2008 Anne:

I know ;D

• #31   23. mar 2008 Jeg tror ikke en ansvarlig klub ville holde sig til de resultater folk skriver på herinde, netop fordi man sagtens kan få en masse placeringer som ikke tæller til udelukkelse. (ihvertfald ikke i distrikt 14)

Hvis man absolut vil tjekke en rytters placeringer, så er google din ven, fordi der oftest er resultatlister fuld tilgængeligt på nettet. Men også rideforbundet har resultaterne.

Det er rytternes eget ansvar at holde øje med om de er udelukket og det sker nemt, ved at kigge i OUT tabellen, som jeg lige har sat ind for nemheds skyld.

Denne her tabel gælder for distrikt 14, men det er en udemærket "pegepind" for om det er tid at rykke videre i sværhedsgraden.

Desuden er vi vel allesammen indstillet på at være gode og fair rytterkammerater, som ikke ride under nivau for sløjfens skyld smiley

Ordinær udelukkelses-tabel (OUT) ved udvidede D-stævner er gældende.

Der skal være 4 startende i klassen, før den er pønalitetsgivende (tæller med til O.U.T.)

OUT er kun gældende, såfremt ekvipagen har gennemført:
    - dressurklassen med min. 60% og 4 ekvipager.
    - springklassen med 0 fejl i hovedspringningen
    - 5-års heste/ponyer kan ikke udelukkes af LA1/ U-LA før de er fyldt 6 år
    - Man kan ikke udeklasses af det højeste klasseniveau på klubplan (se pkt. 4.3)
    - Ved udklasning medregnes resultater for indeværende stævneår samt resultaterne for
    de to forrige år (pønalitetsperioden).
    DRESSUR
    Ekvipager udelukkes af:

Ved 3 førstepladser i: og/eller 3placeringer i: eller placering i min.:
    LX LX LE LD
    LE LE LD LC1
    LD LD LC1 LC2
    LC1 LC1 LC2 LC3
    LC2 LC2 LC3 LB1
    LC3 LC3 LB1 LB2
    LB1 LB1 LB2 LB3
    LB2 LB2 LB3 LA1
    LB3 LB3 LA1 LA2
    LA1 LA1 LA2 LA3
    LA2 LA2 LA3 LA4
    LA3 LA3 LA4 LA5

SPRING
    Ekvipager udelukkes af:

Ved 3 førstepladser i: og/eller 3placeringer i: eller placering i min.:
    LD LD LC LB
    LC LC LB LA
    LB LB LA MB

Rytteren er selv ansvarlig for at dokumentere sine resultater.

• #32   23. mar 2008
    *DREAM TEAM GDR* *Silke smiley Atlantic Atlas *
    Ja det er surt. Men de fleste klubber kører med at udklaning ikke tæller hvis der kun er 5 eller mindre i en klasse.
    Nogle steder hedder det at man må ride LC uden placeringer i LB.
    Såååå hun kan stadig ride LC1-2.....

Alle DRF rideklubber laver selv deres udklasnings regler til klub stævner.
    Så derfor kan de svinge helt vildt...

På fyn hedder det oftes at man skal starte det højste program man har opnået 65% eller mere i.... nogle steder 60% eller mere...
    der har de ingen regler om x antel 1 pladser udklasser.

• #33   23. mar 2008 Helle F

100% enig!!!!!!!!!!!!!!!

• #34   23. mar 2008 Hele F

smart tabel de har lavet i den distrikt...

tror jeg vil prøve at skrive til vores dirstikt 7 - om de ikke vil overveje at lave en lignende

• #35   23. mar 2008 Silke: Det er første gang jeg ser det, men den er vist kun åben for Region Øst deltagere, efter hvad der står. Så jeg tror ikke på at Feks jeg må starte den hvis jeg ikke også starter LC3, og den må jeg jo ikke starte da den ikke er Åben, men jeg har jo ikke heller ikke noget at gøre i Lc klasserne mere.

• #36   23. mar 2008 Men hvad skal man så gøre?

Der er en der skriver at det kun sker til klubstævner. Det er desværre langt fra sandheden. rigtigt mange rider uberettiget til både distrikts og landsstævner. lidt eksempler kan være

SIV sidste år gik der en La åben for 5,6 og 7-års heste. i denne var der placeret som nr 5 eller 6 i 10 års hest. TD var gjort opmærksom på det, men ingen ting blev gjort.

DM i parken 05 eller 06, kan jeg ikke huske. gik der alle dage en Mb der var lukket for ekvipager der havde startet S. alligevel var næsten hele DM feltet til start den første dag, på trods af at kvalifikationskravet til DM er at man har gennemført S.

jeg må indrømme at jeg er træt af at folk ikke melder efter reglerne. tilgengæld kan det rigtigt gøre mig vred når jeg bliver beskyldt for at starte under evne. det er vel fuldstændigt mit valg. hvis jeg synes min hest trænger til en tur i Lb, og den er åben for mig, så må jeg gerne ride den og så skal folk ikke komme og forsøge at give mig dårlig samvittighed over at hente min sløjfe.

tilsvarende når jeg får nye heste hjem. så vil jeg også have lov at ride i en lille klasse til at starte med. uanset at hesten har gået stort. rigtigt mange havde ondt i den bagerste ende sidste år da jeg lånte en hest til aat ride DM for hold på. da jeg havde haft den hjemme i en uge red jeg c-stævne på den i Lb og La. jeg skulle jo lige nå at lære den at kende før det 14 dage senere gik løs i vallensbæk (og jeg vandt iøvrigt ikke noget til det c-stævne)

Jeg synes det er helt iorden at der e rnogen der holder øje med at man er udklasset og gør noget hvis man er. men regler er regler og man skal være udklasset førend der skal siges eller gøres noget.

• #37   23. mar 2008 *Anne smiley ja den er ret snedig og nem at overskue og man udelukkes ikke bare fordi man var uheldig at være den som fik sløjfen, hvis der kun er to i klassen.

Her lige et link til hele distriktsaftalen, out tabellen er i bunden.

(link fjernet)

• #40   23. mar 2008 Jeg synes out-regler er rigtigt god!!
    -så man kommer op og rider på det plan man passer til og ikke rider rundt LC klasser når det er alt for nemt for en !!
    -Jeg kender en hun rider rundt ned i LC klasserne og kan 100% godt ride LB klasser og måske LA1 og 2
    men hende bliver ved med og rider der ned fordi, at der ned på det plan er der hun næsten sikker på og vinde !!!
    PS. Hun siger hendes pony har været B-pony !!!
    - Sådan nogen kan jeg slet ikke havde !!

Hvad synes i er det fari??

• #41   23. mar 2008 ROSET RYTTERE
    findes der desvære alt for mange af, og desvære er det til klub stævner det er mest udbredt.
    resultater for klubstævner bliver ikke reg. hos DRF, og derfor råder distrikterne klubberene til at holde et åbent øje med deres rytter.
    Når klubberne sender resultater ind for klub stævner er det til den ansvarlige i distriktet og det er svært for den ene person at holde styr på alle de klubstævne rytter.. så folk burde følge reglerne lidt bedre og hvis man ikke har farvet mel i posen burde det vel ikke være et problem at klubberne tjækker ud!!!

jeg syndes også at er man udklasset og ikke vil højre op, ja så bliv hjemme og træn eller rid kun ÅBNE klasser.

• #42   23. mar 2008 Mette "Stald Amour" T
    Helt enig !

- jeg har ingen respekt for hende !! eller hendes familie !!!

• #43   23. mar 2008 ALLE distrikter har out regler for de budre være ens for alle klubber da det er noget DRF har foreskrevet. at det så ikke er alle klubber der overholder dem er så en anden side af sagen, jeg syndes at vi ridelære også har en del af ansvaret, for vi bør gå til vores rytter og lære dem hvordan man opføre sig til stævner. for stævne udvalgne har svært ved at styre det på klub plan da det IKKE er reg ved DRF

• #44   23. mar 2008 LIND: hvem har du ikke respekt for??

• #46   23. mar 2008 Katja så tror jeg du skal gennem læse DRF´s regler noget bedre....

• #47   23. mar 2008 Hende jeg skrev om?

• #48   23. mar 2008 jeg kender en hun for heste som gå la med side til ejer og hun ride selv la på sin pony

man nej man se hende ride rundt i lc klasase på den
    den kan gøre min noget sur
    hun vinde tit man okay så ryger hurtig op
    man sis man den synd for de andet i klaase som ikke kan ride høj

• #50   23. mar 2008 heste kunen godt gå klaase med til ejer og vandt også del på den
    hvor kan ny ejer ikek stare så lb2-3 på den
    man stare lc1 er ikke lige lang nok ned?

• #52   23. mar 2008 og katja hvad betyder det så????
    klubberbe selv bestemmer om klassen er åben eller om den er lukket, det skal bare fremgå i prop.

jeg kender bestemt godt reglerne.......

• #54   23. mar 2008 jeg rettede dig i at du sagde der ikke var out regler i dit dis.

• #56   23. mar 2008 læs lige dine egne ord igen.
    out regler er der altid.
    der er visse regler som kun er gældende i de forskellige dis. og hvis de benyttes skal det også stå oplyst i prop.

• #58   23. mar 2008 takker ;-))

• #60   23. mar 2008 Der er heldigvis ikke out-regler i distrikt 12 hvor jeg rider smiley
    Jeg hader dem og syns de er så ondsvage! Man må bare melde sig det man selv syns man er klar til og alle har det vel sådan at de gerne vil ride på så højt niveau som de nu kan. Syns et er synd at man skal føle sig presset til at ride en klasse man ikke er klar til. Og dem der kalder andre for roset ryttere fordi de vinder over folk igen og igen skulle måske bare til at lette røven og lære at ride selv, syns de er dårlige taber, de såkaldte "roset ryttere" er jo bare bedre end de selv er, og måske skulle man så bare selv rykke en klasse op? "men nej det er JEG ikke klar til" Hva så med "roset rytterne"? Hva hvis de har det på samme måde? Og de vil være helt klar inden de rykker op så de er sikker på ikke at komme ud hvor de ikke kan bunde, og kommer ud og feks. springer en klasse de slet ikke er klar til.

Bare hva jeg syns smiley

• #61   23. mar 2008 C M : Hvis de out-regler kaldte til de stævner jeg red var jeg udklasset af LA skulle jeg så MB og MA på en 6 års som jeg ved IKKE er klar til det?

• #62   23. mar 2008 Hvad så med dem der har startet LB2/ LA1 som er placeret i LB klasserne, vil du så mene at det er FAIR at de starter LC1???

• #63   23. mar 2008 Til mesterskaber tjekker jeg altid herinde og infosport. Hvis jeg så ser at de ikke må starte ringer jeg til TD'eren til stævnet og så må han jo følge op på det.

• #64   23. mar 2008 hvis samme rytter og hest starter la4 på dis plan og får plac hver gang går ned og starter lb3 weekenden efter, er det ikke en roset rytter....

• #65   23. mar 2008 Nej men hvorfor skulle de dog også det?? Jo måske hvis hesten lige er kommet sig over en skade, og er i dårlig form og lige er kommet igang så syns jeg det er OK.

• #66   23. mar 2008 Mette: Det ville jeg også mene, medmindre den er Åben.

• #67   23. mar 2008 det ses ihvertfald her i reg 8. og hesten har ikke været skadet og er i fuld træning. derfor er de out regler til og budre håndhæves noget højre..
    hvis ikke jeres distrikt følger de regler der er foreskrevet er det da godt nok svært for de distrikt ansvarlige at styre.. jeg holder meret på at reglerne skal håndhæves.. for alles skyld

• #68   23. mar 2008 Der er en i distrikt 12 at der ikke er out-regler. Man kan godt lave out i en eller flere klasser det skal bare stå i propistionerne. Men er der ikke mange der gør

• #70   23. mar 2008 Den Out regel er nu også til D-stævner, til C-stævner og derover går jeg ud fra at klassens begrænsninger er beskrevet i prob.

Jeg syntes den out regel er MEGET fair, førhen skulle man kun have redet til 50% + mindst 4 starter i dressur. Nu er det sat op til 60%.

Hvis man har lykkes at ride klassen over 60% min. 3 gange og vinde eller ride 2 klasser højere til 60% og blive placeret, så er man Fandme da også dygtig nok til at rykke lidt videre.

Spring er lidt en anden sag, fordi er nogle lidt mere naturlige begrænsninger i form af kapacitet og mod. Men der kan jo lave klasserne åbne eller lukkede, alt efter hvem man syntes der "skal til kagefadet" smiley

At proff. ikke overholder reglerne og TD ikke gør noget... Det er næsten sørgeligt.... Det gør det vel også sværer at få en god kultur ind på de lavere nivauer!

• #71   25. mar 2008 Det er jo både ondt og godt at der er out-regler..
    For nogle er det godt hvis man ikke var klar til højere klasser, men nogle kan jo også misbruge at der ikke er out-regler

Kommentér på:
Stævneresultater herinde - Udklasning?

Annonce