{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

fryser min hest? {{forumTopicSubject}}

Det er fordi min ifolede hoppe ... har været noget snottet og er det stadigvæk så hun har gået med regndækken (hun har ikke ellers gået med dækken her i vinter...) men nu synes jeg hun har meget kolde øre - er det ikke tegn på at hun fryser... jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre for lige nu går hun og taber meget pels også... i den sidste uges tid har hun gået med regndækken men det er jo meget koldt i dag og har et vinterdækken til at ligge... så kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal gøre...
håber I kan hjælpe --> på forhånd tak

p.s. håber I forstår hvad jeg mener

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fryser min hest?
  • #1   22. mar 2008 Står hun inde i stalden?

• #2   22. mar 2008 ja om natten og det er der jeg mærker på hendes øre og de er kolde...

• #3   22. mar 2008 det er lidt svært at sige...

jeg synes bare det er rigtig "dumt" at begynde at ligge mere dækken på osv osv nu, når hun ikke er vant til det..

hvad med et fleece dækken under regn dækkenet????

eller prøv at holde øje med hende på folden... står hun og ryster??? står hun med røven lige imod vinden og rokker sig ikke ud af stedet??

• #4   22. mar 2008 jeg ville hellere tage før ind som at give mere tøj på.. hestene har alligevel ikke meget glæde af at være ude endenu da der ingen næring er i græsset..
    mine heste er ikke længe ude når derer dårligt vejer og efter en tile eller to står de selv ved ledet og vil ind, hvor i mod de dage derer fint vejer er de længere ude hvilket de også nyder da de bliver længere nede i marken...

• #5   22. mar 2008 jeg synes også det er dumt det med at lægge tykkere dækken på nu... men det kan jo også være indenfor hun står og fryser lidt... det er ikke en varm stald hun står i... for nå hun har hostet og jeg har lagt mærke til det har det været om morgen inden jeg lukkede hende ud... så det kan selvfølgelig være at det er når hun er inde hun skal have et dækken på - der har jeg nemlig ingen ting på hende... men tror du har ret Sandie L jeg skal ikke begynde at lægge et vinterdækken på hende nu... måske et fleece her mens det er frost og sne...

• #6   22. mar 2008 Synes ikke hun skal være så meget ude om dagen så!
    men hold godt øje med hende tror hun og ryster så skal få hende ind og måske give hende noget hvedeklid det varmer hesten godt :b

• #7   22. mar 2008 hvis bare ikke der er træk i stalden, det er det værste...
    er hun blank i pelsen?

• #8   22. mar 2008 ja jeg synes hun er blank - hun fælder helt vildt for tiden så men synes det er fin og glat umiddelbart...

• #9   22. mar 2008 så fryser hun ikke... hvis hun er blank er det et godt tegn, hvis hun fryser ville hun blive "stik" hårret og mat i pelsen..
    det kan forandte sig i løbet af et par timer..
    er jeres hø eller halm støvet?
    eller hvordan er indeklimaet i stalden?

Kommentér på:
fryser min hest?

Annonce