24. okt 2004 Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
Part søges {{forumTopicSubject}}
Jeg har en 16 år gammel travhest næsten 17 år, som jeg har trænet hende i næsten 2 md nu i både spring og dressur og viser god potentiale inden for dressur !
Hun har 3 utrolig dejlige gangarter men trav (nedsidning) kræver lidt ekstra fra sin rytter kort sagt den er svær i forhold til andre heste !
Jeg har trænet hende til at kunne gå stævner her engang til april og derefter,
og har kommet til det at hun kan starte en LX dressur og LC dressur (arbejder stadig med det)
hun mangler lidt fin pudsning men ellers er hun alle tiders !
JAMEN hvad kan jeg så med hende ud over at bare ride dressur på bane hvor hun står og skovtur ?
Du må selvfølgelig tage hende med til stævner på 1 betingelse at jeg er med og at du skal have redet hende min 1 md inden du skal til stævne så i begge er klar !
JAMEN hvad skal jeg så bruge hvis jeg IKKE har stævnetøj og udstyr til hesten ?
Jeg har en del til hende du kan bruge !
Om hesten
Navn. Pam N S
alder. 16 (snart 17)
fødselsdag. 23-5-88
stg (højde). 162
race. Traver
temp. Rolig med stor R, opmærksom, kærlig, Varm
trafik. 100 % og mere endnu man kan kravle under hendes mave, kramme om hendes kryds osv.…
trailer. Går lige op !!
Andet. Hvis der er andet som ikke er blevet oplyst på denne seddel så kan du ringe til mig
Det er gratis at låne hende !
Men der er jo noget du kan gøre som ”betaling” hvis du engang beslutter dig for at få en hest er dette en god mulighed for dig til at bevise dine forældre at du er moden nok til at tage et så stort ansvar og dine forældre kan måske mærke på dig hvis du køre træt eller det modsatte !
Jeg kræver:
Du muger ud i hendes boks 2 gange om ugen
Du er mindst 10 år gammel og har lidt erfaring
Du ikke er bange eller nervøs på nogen måde
DU MÅ IKKE BRUGE PISK ELLER HAVE EN PISK PÅ DIG NÅR DU ER OMKRING ELLER
SAMMEN/I NÆRDHEDEN MED HENDE
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
maj 2004
Følger: 55 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 538
Part søges