{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprit nye billeder af alle mine heste
  • #1   20. apr 2004 hvorfor skriver du HUN????

er du en lille falsk en??

• #2   20. apr 2004 Nej , jeg sku ikke nogen lille falsk een , m....... er sku min kone , gennem 21 år.

KH bent

• #3   20. apr 2004 Hej Mia

Ja det er helt fint hvis du synes det er bedre.

KH bent

• #4   20. apr 2004 Hej Bent.
    Sikken en skøn kat du har. Er det en main coon´, eller en norsk skovkat? sød er den ihvertfald. *ss*

• #5   20. apr 2004 Hej Britta

Det er vist en blanding af racer , men den minder måske lidt om en norsk skovkat,

Det er en tilløber uden ID, Jeg er overbevist om at den har været stuekat , den er utolig tam og hver dag når vores datter kommer hjem fra skole så sætter den sig op på solbænken uden for hendes vindue og mjaver indtil hun tager sig sammen til at gå over i stalden med mad til den, den får ikke lov at komme ind , vores hunde kan ikke sammen med katte, det kan jeg foriøvrigt heller ikke i stuen , sålænge de er uden for er de søde nok . ovre i stalden kan jeg såmænd godt sætte mig og kæle med en.

KH bent

• #6   20. apr 2004 Glemte helt at kommentere dine billeder, fordi jeg så din kat, og dine hunde.. Er det forresten ikke samojeder, hundene er? de er nu også dejlige.
    Og hestene, er meget skønne, som altid. Det billede af Emil, nr. 3 er sk*de godt. Han har et rigtigt kønt ansigt, og så den lille snip. Men de er gose dine nye billeder af hestene. *s*

• #7   20. apr 2004 Hej Britta

Tak for roserne

Jo det er to samojeder - med stamtavler - som vi fik for foderpengene fra et internat for ca to år siden , deres "mor" var blevet dræbt i en trafikulykke mellem vejle og jelling,

hvis du gider så er der et mer billede af katten på:

(link fjernet)

Kærlig hilsen bent

PS jeg synes det er interssant og se den store forskel på Freja i vinterpels og så de andre billeder hvor hun er shinet up for kåring

• #8   20. apr 2004 Ja, der er meget forskel. Gazella lignede også en lille uldtot i vinter, men om sommeren ligner hun en meget adel hest. Men så har man jo også lige som 2 heste i en, he he..
    Jeg vil da tjekke din side, når jeg har fået spist. Elsker at se dyr.. Du kan se mine hunde her:
    (hvis du har lyst selvfølgelig)
    www.kamphunde.webbyen.dk
    og mine katte her:
    www.snowi.webbyen.dk
    den med kattene mangler dog en del, men der er billeder af dem.. Og for det ikke skal være løgn, er jeg ved at lave en til min papegøje, Gizmo, også men der er kun et enkelt billede endnu. *ss*

• #9   20. apr 2004 Hej Britta

Har været inde og skrive i din gæstebog for kamphunde

KH bent

Kommentér på:
Sprit nye billeder af alle mine heste

Annonce