542 visninger
|
Oprettet:
Sprit nye billeder af alle mine heste {{forumTopicSubject}}
Så fik hun sig taget sammen, m....... altså, og hentede min længe ventede billeder.
Så her er de døm selv, men pas på i ikke får noget galt i halsen.
KH bent
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.014
er du en lille falsk en??
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
KH bent
feb 2004
Ja det er helt fint hvis du synes det er bedre.
KH bent
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Sikken en skøn kat du har. Er det en main coon´, eller en norsk skovkat? sød er den ihvertfald. *ss*
feb 2004
Det er vist en blanding af racer , men den minder måske lidt om en norsk skovkat,
Det er en tilløber uden ID, Jeg er overbevist om at den har været stuekat , den er utolig tam og hver dag når vores datter kommer hjem fra skole så sætter den sig op på solbænken uden for hendes vindue og mjaver indtil hun tager sig sammen til at gå over i stalden med mad til den, den får ikke lov at komme ind , vores hunde kan ikke sammen med katte, det kan jeg foriøvrigt heller ikke i stuen , sålænge de er uden for er de søde nok . ovre i stalden kan jeg såmænd godt sætte mig og kæle med en.
KH bent
nov 2003
Og hestene, er meget skønne, som altid. Det billede af Emil, nr. 3 er sk*de godt. Han har et rigtigt kønt ansigt, og så den lille snip. Men de er gose dine nye billeder af hestene. *s*
feb 2004
Tak for roserne
Jo det er to samojeder - med stamtavler - som vi fik for foderpengene fra et internat for ca to år siden , deres "mor" var blevet dræbt i en trafikulykke mellem vejle og jelling,
hvis du gider så er der et mer billede af katten på:
(link fjernet)
Kærlig hilsen bent
PS jeg synes det er interssant og se den store forskel på Freja i vinterpels og så de andre billeder hvor hun er shinet up for kåring
nov 2003
Jeg vil da tjekke din side, når jeg har fået spist. Elsker at se dyr.. Du kan se mine hunde her:
(hvis du har lyst selvfølgelig)
www.kamphunde.webbyen.dk
og mine katte her:
www.snowi.webbyen.dk
den med kattene mangler dog en del, men der er billeder af dem.. Og for det ikke skal være løgn, er jeg ved at lave en til min papegøje, Gizmo, også men der er kun et enkelt billede endnu. *ss*
feb 2004
Har været inde og skrive i din gæstebog for kamphunde
KH bent
Sprit nye billeder af alle mine heste