{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck jeg hader drenge!
  • #1   28. jan 2005 nej, men oplever at de kaster snebolde eller fyrværkeri efter en når man rider, og det pisser mig totalt af

• #2   28. jan 2005 Jaa! fyreværkeri..... Hader sådan nogle møgunger

• #3   28. jan 2005 Ja jeg har jo oplevet at der var nogle drenge som kørte efter mig og Hannibal på crossere da vi red tur....

• #4   28. jan 2005 Som sædvanligt er det netop den slags drenge der overhovedet intet selvværd har, og aldrig har udrettet en skid heller.. Og den nemmeste måde de kan hævde sig selv på, er ved at genere andre... Og de ville aldrig selv turde så meget som at komme tæt på en hest, og så har de jo den latterlige opfattelse at det kun er piger og bøsser der har med heste at gøre.. De synes sikkert det er meget federe at drikke øller og hugge knallerter, og kan man så lige genere én anden, og måske virke lidt sejere foran "kliken", er man jo nok vildt sej..men igen er det måske også det eneste de kan bidrage med???
    Sjovt nok er jeg aldrig blevet "antastet" under rideture overhovedet....

• #5   28. jan 2005 Ved i s¨å hvad der pisser mig totalt af..?? Det er sq når folk smider fyrværkeri ind i den fold hvor ens heste går.. (skal lige siges at hestene gik inde i folden og jeg stod et stykke fra folden med ryggen til. så kunne jeg høre noget der sagde bang og da jeg kiggede så var det inde i folden og hestene var ¨var ved at få et hjertstop.. ) Uhahaa så sur jeg blev..

• #6   28. jan 2005 hej

har oplevet at folk på motercykler eller knallerter altid skal sætte farten op, men ellers ikke!

hvis jeg skal være ærlig tror jer det er fordi du er en dreng, mange drenge syntes jo, at det er piget at ride!

Så må man jo se det på den side, at de fleste springryttere og osv. på højt plan, er drenge smiley bare for at mundtre dig lidt op smiley

• #7   28. jan 2005 Nop.. Ikke herfra..
    De spørger altid om de må få en tur.. Har en efterskole lii ved siden a hvor jeg bor..
    Hihi..
    Ellers fløjter de efter en..
    Men kan godt forstå du er sur Morten!

• #8   28. jan 2005 Lykke: Så ka han lære det!

• #10   28. jan 2005 Bare ignorere dem....
    De ved ikk bedre.... De er sikert bare missundelige fordi du tør at ride...
    Så bare skid på dem... De er ikke en skid vær du har i det mindste et liv... De hænger ud nede i byen og tror de er rigtig seje mens vi hygger od med hesten ude i naturen og får det meget edre med os selv...
    De burde bare tage sig sammen for det er sku dem der er noget i vejen med... Så bare skid på dem...:)
    Keep up the good spirit...:=)

• #11   28. jan 2005 Jeg har ikke været så uheldig endnu.. Det værste jeg har oplevet, var nogen der overhalede, og lige da de var på siden af mig gassede de helt vildt op! På en meget lille vej uden mark ved siden.. Men det er da intet i forhold til det i har prøvet kan jeg høre,,,

Det må da være rigtig træls morten.. Fårstår godt at du er irriteret....

Qnuz

• #12   28. jan 2005 det er totalt irriterende ..
    det værste jeg har prøvet er at jeg red i skoven på en dengang meget vild hest ..
    så kom et par drenge løbende efter os og skød den i røven med painball'pistoler ..
    pissd jeg blev hysterisk man, og hesten løb ad helvedes til ! ö

• #13   28. jan 2005 jeg har prøvet at der var sådan en dreng som kørte helt op på siden af mig og min veninde og så rev han mig af lurifax holdkæft (undsyld sproget) hvor blev jeg sur jeg hev ham af knallerten og så røg han op på sådan en vold der ere der hvor jeg går i skole men kan godt fåstå at du er sur=)

Kommentér på:
Fuck jeg hader drenge!

Annonce