{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Det er bare typisk :-) {{forumTopicSubject}}

Det stutteri jeg kommer på en gang i mellem, har 2 heste jeg måtte starte stævner på hvis jeg vil.

den ene har jeg redet nogle gange. en unghest der aldrig har set andet end sit fødested, så den er nok ustabil smiley

den anden skulle jeg så prøve idag... en 8 års.. og nøøøøøøj hvor var den dejlig... og jeg fik MEGET ros da jeg red på den osv...

og typisk som det så er.. så kommer der kunder til hesten idag, og ejeren er ret sikker på de køber den... øv øv er faktisk faldet lidt for den smiley

men så må jeg bare ud på unghesten, og tage det som en oplevelse ha ha

hvad har i lavet???

ud over det, har jeg idag skridtet isabella de to gange... kun 8 minutter i morges pga sne vejr... men jeg skridtede 20 minutter i eftermiddags, for første gang smiley

Hun gik stille og roligt for løse tøjler på vej væk fra gården... men hun er ret utilregnelig for tiden (oga boks ro). så på vejen hjem, synes hun bestemt IKKE at det var sjovt at hun kun måtte skridte... så hver eneste ting hun fand, hun "synes2 hun kunne vlre "bange" for.. så SPRANG krikkedyret til siden.. og havde halen løftet hel op til min ryg næsten.. og hun synes bare det var sjov at være vild...

dumme hest, det må du jo ikke smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare typisk :-)
Kommentér på:
Det er bare typisk :-)

Annonce