{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Yeah!!! Træning i gang igen :) Og... {{forumTopicSubject}}

Ja, endeligt efter en måneds halthed og 2 ugers langsom genoptræning i longe og dyb ridning var han klar til første undervisningstime igen smiley Selvfølgeligt krævede vi ikke så meget af ham, som inden han blev halt - han har jo mistet både styrke, muskler og form, men hvor var det bare en skøn oplevelse smiley

I stedet for at hans måneds pause har sat os tilbage til start, ja så kunne vi starte op hvor vi sluttede... Han var så selvgående og blød og nem at være på og reagerede på det mindste tryk med schenklen - noget vi har arbejdet på siden foråret, da han har været ret døv for schenklen og brudt igennem enhver anholdning... Han var simpelthen så dygtig i dag!

Så engang imellem kan sådan en skade komme på det mest velvalgte tidspunkt... Min træner sagde i dag (og jeg må give ham fuldstændigt ret!) at det var dejligt at se hvordan hesten arbejdede med alt det rigtige og gode, vi havde haft inden skaden, af sig selv... Vi havde ikke mistet noget som helst ved at hesten havde stået stille - jo noget muskel og styrke, men til gengæld var han også sluppet af med de forkerte muskler han havde bygget op sidste vinter og i det tidlige forår, der havde skabt spændinger hele året, da han aldrig rigtigt havde sluppet det - det har han nu! smiley

Så jeg er bare glad for dette fremskridt - havde aldrig troet jeg skulle sige det, men den skade kunne ikke have været bedre planlagt - han er vist snu ham Victor smiley

Og så har jeg forresten lige 2 ledige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yeah!!! Træning i gang igen :) Og...
Kommentér på:
Yeah!!! Træning i gang igen :) Og...

Annonce