{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Dilemma. Opstalder, smides ud? {{forumTopicSubject}}

Vi har tre heste opstaldet herhjemme, det er en gammel mand der har dem alle tre. Vi er meget utilfredse over ham, han roder ik op efter sig selv og så tager han alt vores halm. Det nyeste og det der har pisset mig af, er at han er begyndt at tage min store hoppe olivia ind når han fodrer hans heste (de går i løsdrift). Olivia kan ik tåle at stå for meget inde, hun skal altid stå ned is når hun er inde, og når han bare sætter hende ind, og kører igen står hun der indtil jeg går ud til dem igen, dvs 5 timer står hun inde uden is på. Hendes ben hæver mega meget op og det er jo synd for hende. Han er ligeglad med hende, og nu vil han lukke hende ind hver dag han fodrer dem, det er nok 2-3 gange i ugen.

Han gider heller ik muge ud i løsdriften, idag sagde min kæreste at han skulle få det gjort, ellers vil vi hyre nogle til det og sende regningen til ham, så blev han sur og kørte sin vej. Det skal lige siges at der ik er blevet muget ud siden det blev lavet for ca et år siden, hestene kan gå over lågen hvis de ville, hvilket den ene har gjort. han bliver ved med at sige at han gør det til foråret. ER DET IK FORÅR NU????

En anden ting er at han står for alt hegnet, og det ene led er meget løst, jeg sagde/spurgte at jeg ville købe et fjederled i stedet for det tykke tråd, men så sagde han at det skulle jeg ik gøre for han havde noget hegn han kunne binde om. Inden han fik gjort det hoppede leddet af så mange gange at jeg har opgivet at have tal på hvor mange gange jeg har været ude og fange hans heste, da vi bor tæt på togbane (har togbane i haven) så er det jo livsfarligt!

Hvis det ik var fordi at jeg bruger hans to heste (emma og basse kan ses på min profil) så var han blevet smidt ud for lang tid siden. Jeg har lige fundet en part til bastian, og hun er super glad for ham, så jeg syns det er synd hvis hun allerede efter 1 gang skal finde en ny part.

Hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma. Opstalder, smides ud?
Kommentér på:
Dilemma. Opstalder, smides ud?

Annonce