{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

rød er mærkeligt? {{forumTopicSubject}}

Det fordi, i dag var der nogle far 4 klasse ( totalt snobbet heste piger!)
:
Vi har sådan en hjemmelavet ridebane henne på skolen med ægte sand osv... ( så ægte at man kunne ride på den med en hest som på en alm ridebane)
Men så.. i dag stod min veninde og filmet dem som var ude og springe på banen ( med egne ben) .. og så stod jeg så ved siden af.. og så spurgte nogle af de der 4 klasse piger, om hvad farve min nye hest var? hvad favre hale og man ? og hvad race?

Så sagde jeg roligt.. den er rød pelset og den har rød man og rød hale.. og det er en islænder og den kommer hjem til april..!
Og så sagde en af pigerne så : Rød? en hest kan da ikek være rød? den må være grim så ;( !!
Min veninde stod jo ved siden af og havde filemt dem på banen, men hun var så kommet til at vende sig om for at se hvad jeg lavede, mens mobilen stadig filmet.. så jeg hr dte på bånd.. og hold kæft hvor lyder det dov også dumt at sige "Rød"????
Men når hesten joer sådan en heste rød.. hvad kalder man det så for? i stedet for rød???
Der bør være et andet ord for rød? for det lyder da totalt dumt.. når man siegr sin hest er rød :S??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rød er mærkeligt?
Kommentér på:
rød er mærkeligt?

Annonce