part søges østjyland på en pony part søges østjyland på en pony
hej part på en pony ca 3 gange om ugen da jeg ikk har så meget tid til ham.
Navn: Quinzy
Alder: 6
Race: blandning
god til: spring / dressur han kan springe 135 ialt og dressur la
Dårlig til: western
Quinzy er en 6 årid vallak der amngler enj der kan ride ham 3 gange om ugen han er en lidt nervøs hest men rar når man skal op på ham skal det nok være hurtig men jeg er ved at lærer ham at man gerne må komme op langsom..? han elsker og drille en på folden når man skal hente ham for så løber han bare væk men det er ikk alt tid han gør det..? fordi han er en nervøs pony er fordi der en gang hva en der faldt af han og så er han blevet bange for alt men han er ved at lærer det mestet nu..? han er rigtig god og ride på da han ikk bukker men kan godt lige tag en hurtig galop men det er ikk så tit han gør det jeg har kun prøvet det en gang..? jeg søger en rytter der gerne kan lig og springe så han også kan det for det elsker han han springer også over vores hejn når vi løs springer ham så springe et kan han
du skal hels bo tæt på Århus da jeg selv bor i trige hvoe min pony står du behøver ikk bo lige i århus du må gerne bo lidt der fra skal bare være sådan du kan kommer her over og ride ham...? hvis han lyder okay for dig så kan du skrive i min mail den er miaogclaus@hotmail.com eller på min mobil det er 28683008 så kan du ringe eller skrive
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
part søges østjyland på en pony