14. sep 2006 Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
Ha-info: Udstemningssystemet {{forumTopicSubject}}
Vi er blevet opmærksomme på at der er en del brugere der er usikre på hvordan udstemningssystemet her på HG fungerer, så her er en kort brugsanvisning:
Hvis du ser en overtrædelse af vores regler skal du:
- Give den pågældende bruger en udstemme via brugerens profil.
- Sende et link til en HA’er.
Det er vigtigt at du gør begge ting da vi ellers ikke har mulighed for at opretholde lov og orden.
Vi får nemlig <b> ikke </b> automatisk besked når en bruger får en udstemme.
Desuden skal en bruger have fået mindst <b> 5 </b> udstemmer til for at vi kan slette hesteprofiler eller brugerkonti.
En bruger kan ikke blive slettet, frosset eller på anden måde straffet kun på grund af udstemmer. Det er altid en HA’er eller Admin der ser på udstemmerne og læser begrundelserne. Herefter vil der blive truffet en beslutning om hvad der skal gøres i den enkelte sag.
Vi håber denne korte brugsanvisning er klar og letforståelig.
Flere oplysninger om udstemningssystemet kan findes i brugerbetingelserne (punkt 1.9)
<b> Husk udstemningssystemet må ikke misbruges! </b>
- Nane
<b> OBS. </b> HA Info Tråde bliver postet under Generel Diskussion som en undtagelse til forumreglerne, da de skal nå frem til alle brugere.
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 110 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.557
jeg har lige stemt en bruger ud, men min com gik i hak så den sendte før jeg skrev færdig , og nu kan jeg ikke rette det ? hvad gør jeg ?
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
du sender et link til en HAer inkl. begrundelse på hvorfor du har stemt ud
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 103 Svar: 1.444
jeg forstår ikke hvad grund man skulle have for at ville "smide" en anden person ud af HG....
er der noget sted man kan se om nogen prøver at få en stemt ud??
jeg ved en pige har sat mig på filterliste... da hun ikke kan li mig... kan hun nu pludslig få mig smidt ud af HG, hvis 4 af hendes venner hjælper med at stemme mig ud???
jeg forstår simpelthen ikke denne form for brugerredigering....
det er da ok at indberette et eller andet til en HA.... men jeg kan ikke forstå at små sure piger skal kunne få hinanden "smidt" ud af HG....
det er vel meningen at vi alle skal være her.... debatere på en ordentlig måde... men stadig have lov at komme med vores meninger????
måske tager jeg fejl.... måske er HG kun for dem som ALLE kan li..... hvis det er tilfældet, frygter jeg, at vi midster nogle gode debatter, fordi folk er bange for at give udtryk for deres mening.... i frygt for at blive "smidt" ud!!!....
er det der vi vil hen... at alle skal være enige med hinanden???... at ytringsfriheden (selvføldig altid i ordentlig tone) skal bremses her på HG????.....
jamen nu bliver jeg jo nok både "smidt" ud og frosset....
men ytringsfriheden længe leve!!!
det her var min mening, og mine tanker.
venligst jane
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
så fremt man ikke har ændret fremgangsmåden, så bliver man ikke bare smidt ud fordi man har fem udstemninger Hver sag bliver selvfølgelig vurderet, og man skal jo også kunne linke til den dårlige opførelse
feb 2007
er der noget sted man kan se om nogen prøver at få en stemt ud?
Der er ingen der kan blive smidt ud bare fordi en person får sine venner til at stemme en anden ud.
Vi skal altiid have beviser for at regler er blevet overtrådt. Og hvis reglerne overtrædes, så får vedkommende også en advarsel. Overtræder man så gang på gang samme regel bliver man som regel frosset og så i sidste ende lukket ud fra HG.
Det sker yderst sjældent at nogen bliver smidt ud lige med det samme, og så må der være en rigtig god grund til det.
Vi HAer står ofte og skal finde ud af hvordan vi får udstemmer samlet sammen, for at kunne slette en hest der ikke overholder reglerne, eller udlukke en bruger der gang på gang overtræder regler, da mange desværre ikke stemmer ud. Det er derfor vi vil bede folk at stemme brugere ud, når de ser at en regel bliver overtrådt, så vi kan reagere med efficient hurtighed, istedetfor at skulle vente flere timer eller dage på at kunne reagere på regelovertrædelser.
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 343
feb 2007
Det er der vi har brug for udstemmerne. Og man skal ikke tro det, men der er ikke mange der stemmer ud (nogen gange slet ingen), når der feks er en der prøver at komme ind med en kat.
jul 2007
Ok ....det med forkert racekategori, det har jeg flere gange gjort en HAèr opmærksom på, men der sker INTET ....
hvordan kan det være ?
Det må du tage med den HAer du har kontaktet
jul 2007
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
Jane - Nu ved jeg godt du har fået et svar på det. :o) Men i det allerførste indlæg står der jo netop "En bruger kan ikke blive slettet, frosset eller på anden måde straffet kun på grund af udstemmer. Det er altid en HA’er eller Admin der ser på udstemmerne og læser begrundelserne. Herefter vil der blive truffet en beslutning om hvad der skal gøres i den enkelte sag." <- ergo, du bliver ikke smidt ud om du så har 10 stemmer hvor der bare står "hun er dum". Da vi skal bruge mere begrundelse og beviser det :o)
feb 2007
kan se hun har hævet pengene d 3.3.08....
men jeg har ikke fådet min vare, og hun er som sunket i jorden.
skal jeg så stemme hende ud?
kan man blokere hende så hun ikke kan snyde andre på marked?
jul 2007
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
Ha-info: Udstemningssystemet