{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Obelix! {{forumTopicSubject}}

Hej Obelix (araber blanding) skulle have sko på i fredags og dyrelægen skulle bedøve ham med 2 skud bedøvelse. Han flippede helt ud da han skulle have sko på (som han gør hver gang han skal have sko på) men denne her gang flippede han ud inden smeden var kommet hen til ham (rekord) og hvis han ikke bliver bedøvet så kan han finde på at angribe folk eller ligge sig ned og rulle rund og sparke, han er også bange for mænd så det er irriterene at smeden er en mand! Bellami (fjordhest) stod som sævandeligt helt stille og nuller smeden i hovedet!

Hvis der er nogle der har nogle gode råd vil jeg meget gerne høre dem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Obelix!
  • #1   23. jan 2005 Hej. Ved ikke om det vil fungere.. men neste gang så kan du putte bomuldt i ørene hans og legge et håndklede over øynene(så sant han ikke får panikk af det), så han ikke ser eller hører beslagsmeden. Og så er det ejer eller den hesten er mest fortrolig med, som løfter hver hov opp for beslagsmeden. Derefter overtager beslagsmeden hoven og tar alt i et rolig tempo. En brems kan jo også hjelpe, men det er jo ganske vondt for hesten.

Forebyggende, så bør i løfte hovene på han hver dag og slå lidt på dem med hammer. Ikke hardt men så han lige bliver fortrolig med det hele.

Håber det kan være til hjelp....

• #2   23. jan 2005 Ellers prøv at finde en anden smed, fx. en kvindelig?

• #3   23. jan 2005 Der er ikke nogle kvindelige smede her hvor vi bor og jeg ejer ham men jeg´må ikke holde ham!

Kommentér på:
Obelix!

Annonce