hvorfor nu lige det!! {{forumTopicSubject}}
Jeg var til stævne i weekenden på en dejlig Welsh cob, hun er god til dressur, men da jeg ikke har redet hende så længe gik det kun rimeligt... nå men det var nu heller ikke det jeg ville.
Imens jeg skridter hende af kommer der en anden pige hen til mig på hendes langbenede danske varmblod eller lignende, hun ser ned på os og spørger "hva er det en ren jyde...?" nej siger jeg det er en welsh... "nå men den har en stor bagdel..." er så hendes svar på det... det lyder vikelig som om, at den hest kan man bare ikke starte dressur på... hvad er det for noget, jeg blev virkelig helt paf og lidt efter da det gik op for mig hvad hun sagde blev jeg sur... for welsh cubs er faktiske gode allround heste, hende jeg rider går dressur på LB niveau og springer ca 1 meter.
Er der andre der har oplevet at blive nedgjort til stævner?
dec 2003
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
Da jeg var barn red jeg på en fjordhest/newforst. En pony som betød alt for mig.
Vi var nogle stykker til stævne sammen, deriblandt min pony og en anden fjordhest. Den staldplads vi fik tildelt blev nede i laden op ad andegården. Vi kunne binde vores ponyer foran nethegnet ind til ænderne. Og der var bare mange ænder og meget støv. Og vi havde brugt mindst lige så meget tid på at vaska og pudse pony som alle andre. Og øvrige kom i bokse og spiltove i stalden. Vel og mærke vi betalte det samme. Det gør meget ondt når man er en pige på 13 år.. Tror du jeg nogensinde har været til stævne der..siden?
Om nogen af os vandt kan jeg ikke huske....
mar 2004
Følger: 85 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 19 Svar: 100
Trøst dig med at hun endnu ikke havde stiftet bekendskab med de dejlige Welsh heste.
dec 2003
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
De kunne ikke lide de små gule fjordheste.
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
knuss isabella
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
mar 2004
Følger: 52 Følgere: 10 Heste: 9 Emner: 18 Svar: 32
Jeg mener virkeligt at det er langt at synke... men det at samenligne en welsh med en jyde siger nok også lidt om hendes heste forstand.
feb 2004
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 49 Svar: 153
hvorfor nu lige det!!