Vitser? {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogle der har det?
Blind mand på en bar
En blind mand kommer ved en fejltagelse ind på en bar for kvinder. Han famler sig frem til en barstol, og bestiller en drink, uvidende om at han er genstand for alles opmærksomhed. Efter et stykke tid råber han til bartenderen. "Hey, vil du høre en rigtig god blondine vittighed.?"
Der bliver øjeblikkeligt dødstille i hele baren. Kvinden ved siden af ham, siger med en meget dyb skurende stemme. "Før du nu fortæller den vittighed, så er der lige noget du skal vide.
(1) Bartenderen er blondine.
(2) Udsmideren er blondine.
(3) Jeg er en 1,95 m. høj, 110 kg tung blondine med det det sorte bælte i karate.
(4) Kvinden der sidder ved siden af mig, er blondine og vægtløfter,
(5) Damen på din højre side er også blondine og tidligere elitebryder.
Så tænk dig nu rigtig godt om Hr.! Har du stadig lyst til at fortælle den blondine-vits.?"
Den blinde mand tøver lidt, tager så sit glas og siger.
"Nææ.............
Ik' hvis jeg skal forklare den fem gange bagefter.
--------------------------------------------------------------------------------
Og den her!
Blondinen & Advokaten
En advokat og en blondine sidder ved siden af hinanden i et fly på vej til New York. Advokaten spørger blondinen om hun vil være med til en leg ? Blondinen vil helere sove, takker venligt nej.. Advokaten holder ved sit spørgsmål og fortæller om legen: "Jeg spørger først dig om noget, og hvis du ikke kan svare giver du mig halvtres kroner. Så spørger du mig om noget, hvis jeg ikke svarer rigtigt, giver jeg dig halvtres kroner o.s.v." Blondinen siger igen: "Nej!!" men lidt mere sur... Advokaten der nu er en lille smule irriteret bliver ved: "Okéy, hvis du ikke svarer rigtigt, giver du mig halvtrs kroner, og så hvis jeg ikke svarer rigtigt, så giver jeg dig femhundrede kroner..!" Det fanger blondinens opmærksomhed, og de går i gang med legen. Advoketen spørger: "Hvor langt er der til månen..?" Blondinen siger ingenting, rækker ned i sin taske hiver en halvtreser op, og giver den til advokaten. Så er det blondinens tur hun spørger: "Hvad er det der går op ad en bakke med tre ben og kommer ned med fire..?" Advokaten kigger tænksomt på hende. Han finder sin laptop frem og søger på alle hans referencer. Ved hjælp af hans luft telefon, logger han på nettet og søger, men intet hjælper. Frusteret sender han e-mail's til alle han kender, men heller ikke her har han held med sig. Efter en time vækker han blondinen og giver hende en check på femhundrede kroner. Hun siger tak og ligger sig igen til at sove. Advokaten vækker i blondinen og spørger: "Hvad var svaret så..?" Uden at sige noget rækker hun ned i tasken, stikker ham en halvtresser mere, og ligger sig igen til at sove...!!!!!!!!!!!
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
Vitser?