At tænke med sin hest {{forumTopicSubject}}
Jeg har det ofte sådan mend Hafrun at jeg kan "snakke " med hende. Nogels synes måske det lyder tosset men jeg kan mærke hendes tankegang og ligesom komnuikere med hende via tankerne. Nårjeg henter hende på folden tænker jeg at hun skal købe af sig selv og det gør hun. Når jeg rider over en bro hun måske er bange for så tænker jeg at hun rider over broen og giver det videre til Hafrun som så tager i mod det. Feks også i går da var jeg i skoven og vi møder en ejer som overhovedet ikke har styr på sin hund, en gigant en. Hafrun er normalt overhovedet ikke bange for hunde men hunden gødede og knurrede, rejste børster og hafrun slog bremserne i og "sagde, anitta jeg smutter nu" jeg nåede at hoppe af mens hun lavede en panservending og skulle til at løbe den anden vej. Det var som om det forgik i slowmotion. Da jeg hoppede af fulgte hun dog efter mig forbi hunden istedet for at løbe.
Det er svært at forklare hvad jeg mener men ligesom når jeg arbjeder med hende i fri longe i rondellen. Så tænker jeg at hun skal vende rundt på anden volte og fandme om hun så ikke gør det.
Er der andre der har det sådan med deres heste.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
At tænke med sin hest