OMG, ! Skal bar lige ud med det,Sygt! {{forumTopicSubject}}
Pleas læs det, eller bar skimt det, Det handler nemlig om jeg falder ham! xD
Det var nok sygt idag,. Mig og min veninde Camilla var ude og ride,. Så fordi Rødtop er meget frisk, og meget konkurant. Og vil ikke lade nogen komme foran ham, så havde vi lige "leget" lidt med dem hvor vi tog billeder og så noget, og så da v iskulel vider så havde vi galoperet en mase i fuld Jord,. så da vi kom til det sidste sted vi kunne Jorde,...
Så red Camilla forrest på Tjalfe, men så kunen jeg bar ikk holde Rødtop, (han er fuldstændig umulig og holde hvis dere er noget han vil, feks. foran!) Så han springer til siden kommer op på siden af Tjalfe, Tjalfe jorder hurtiger og hurtiger til sidste jorder han så sygt hurtigt, (selv Camilla sagde hun ikk havde oplevet noget lignen) Og Røstop var lige ved siden af ham hele tiden, ! den lille pede Pony, med mig på Ryggen,..! Jeg kunne bar mærke han's ben køre under mig og han's ryg, ja, kan næsten ik beskrive det, det var så Vildt,!
Så kommer vi til enden og vi kan ikk stoppe, jeg sidder og holder fast i han's man fordi jeg var ved og falde af, og jeg ture ikk stippe fordi han havde så meget fart på og var mega svær og sidde på. Så drejer vi om et hjørne og der var Tjalfe forrest, men tog farten af, fordi det gik ned af bakke og stopper altid på asfaldt. Men så kommer Rødtop den Lort og overhæler og sætter de igang igen, og i det sving mister jeg balancen og gilder ned på siden hænger og ikk ved hva jeg skal går, han havde heldigvis sat i trav men hurtig trav så kiggede jeg på Camilal og hun kunen stadig ikk stoppe Tjalfe så prøvede jeg og få fat i Tøjlerne og dreje eller stoppe, men e ved og falde helt af hver gang jeg kulle tl og slipe men så fik jeg fat i tøjnen og frejede ham, mens jeg hang rundt om halsen på ham og faldte af så skrapede jeg mine ben hen af jorden så det sagde en mærkelig lyd også stoppede de,. F*** det var så sygt/fedt har aldrig prøvet han har jordet så hurtigt, heller ik Camilla på Tjalfe,.(jeg slog min ikk)
dec 2007
Følger: 205 Følgere: 193 Heste: 10 Emner: 421 Svar: 4.643
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 369 Svar: 1.628
okt 2004
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 418
Det kunne jo have endt galt, både med jer og jeres heste.
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 71 Svar: 400
Vi har gjordt det så mange gange før, men det der, har været det vildeste til dato,! xD
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 369 Svar: 1.628
Og da jeg så Rødtop næsten lige ved siden af! ö
Jeg tænkte da godt nok lige: "What the fuck??!!"
Den lille lort kan sq løbe.. xD
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
har også prøvet at eddie satte i galop og bare jordede afsted, på stranden ..
Jeg havde kun grime og tøjler, ingen sadel .. en hest i fuld jorde galop, hovedet mellem benene og bukkespring ..
Sad fast 150 meter, så drejede han skarpt til venstre op ad en bakke, også lå jeg der ... -.-'
Fuuck det gjorde ondt :-S
OMG, ! Skal bar lige ud med det,Sygt!