{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

isabella er blevet røngten fotografere {{forumTopicSubject}}

ja så er den LANGE ventetid overstået... nu har isabella ENDELIG været i røngten...

og hun er ikke "døds dømt" (troede jeg heller ikke, men forventede det værste)

De startede dagen med longering på hård bund, hvor hun var tydelig halt på højre forben.. men ikke rigtig på venstre..

så gik de ind og lagde en blokade/bedøvelse i højre kodeled, og derefter ud og lave bøje prøve på begge ben, og longering på hård bund..

her var hun 80% rengående vurderede han hende til...

han gik så ind og tog billede af hendes højre hov og kodeled... og var inde og kigge på dem..

på billedet kunne han se en mild overanstrengelse UDEN røngten forandringer...

Han har så ikke helt hørt efter i "timen" da jeg fortalte forrige uge at hun var snublet med mig for 14 dage siden...

men så faldt det hele ligesom på "plads".. for hun var snublet med mig i galop på højre volte, og var nede og "ligge" på begge forben..

der har hun så (i følge hans tanker), lavet den der overanstrengelse på højre forben, og en lille overanstrengelse på venstre..

og fordi jeg ikke har redet hele ugen, er venstre så næsten ok, og højre i bedring...

så sagde han at vi havde 2 behandlinger at vælge imellem.. enten kunne hun komme hjem idag, til 14 dages boks ro, og så ned i en bøje prøve, og hvis hun er rengående der, i genop træning...

eller han kunne sprøjte binyrebarkhormon ind i hendes hovled i morgen.. og så skulle hun hjem i boks ro, kombineret med et skridt/trække program på hård bund..

OG HVIS ALT GÅR SOM HAN FORVENTER SKULLE HUN VÆRE NORMAL RIDEHEST IGEN OM 2-3 MÅNEDER smiley

fuck der er flyttet en kæmpe kampesten fra mit hjerte nu.. blev så glad at jeg var lige ved at græde smiley

så i morgen skal hun have den sprøjte, og så kommer hun hjem smiley

jeg spurgte om hun kunne blive spring hest igen... og det sagde han at så længe han ikke er 100% sikker vil han ikke love noget... så han siger det er ikke sikkert.. men det er muligt smiley

så nu skal det FEJRES med en tur på jensens bøfhus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  isabella er blevet røngten fotografere
Kommentér på:
isabella er blevet røngten fotografere

Annonce