{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Transport ud til hesten? {{forumTopicSubject}}

Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet?

Hvordan kommer i derud? Cykel/scooter/bil...?

Hvis i skulle cykle 5 km frem og tilbage, for at komme ud til jeres hest, ville i så gide det?

Hvis i skulle cykle 10 km.?

Hvis i skulle cykle 15 km. ?

(P.s de 2 første spørgsmål gælder selvfølgelig kun for dem, som ikke har hest hjemme)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport ud til hesten?
  • #1   24. feb 2008 Jeg har 14½, og cyklede en den i sommers. Men bliver for det meste kørt.

• #2   24. feb 2008 Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet? - Der er riiiiigtig mange! xD

Hvordan kommer i derud? Cykel/scooter/bil...? Bus og gåben de sidste 10 min (:

Hvis i skulle cykle 5 km frem og tilbage, for at komme ud til jeres hest, ville i så gide det? Ja da.

Hvis i skulle cykle 10 km.? Jeps.

Hvis i skulle cykle 15 km. ? Og ja, hvis ikke der var andre transport muligheder så ja (:

• #3   24. feb 2008 Gå ben*

• #4   24. feb 2008 altså jeg har min hest hjemme men på vores anden gård, og der er 500 meter derom, der kører jeg om på crosseren..
    5 km = ja
    10 km = ja
    15 km = måske ved ikke helt

• #5   24. feb 2008 Har ikke hest mere, men det sidste sted jeg havde opstaldet og hvor jeg har redet i flest år, er der omkring 5 km. Dem cyklede jeg hver gang jeg skulle derud. Intet problem.

• #6   24. feb 2008 Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet? 0,001 km, (de er i baghaven) men når jeg flytter bliver det 6 km.

Hvordan kommer i derud? Cykel/scooter/bil...? cykel og scooter har jeg ikke, så gåben, eller bil, når jeg flytter

Hvis i skulle cykle 5 km frem og tilbage, for at komme ud til jeres hest, ville i så gide det? Der er ikke noget der hedder AT GIDE.... ville sikkert ikke i længden, men nu har lægen forbudt mig at cykle, så det er ikke en mulighed, skal måske have en scooter når jeg flytter... når vejret er til at bilen skal stå..

kan som sagt ikke cykle, men 10-15 km. er ingenting når jeg skal ud til min hest...

Hvis i skulle cykle 15 km. ? se ovenstående

• #7   24. feb 2008 der er ca 2 ne dtil øffe ogcykler. ville gide hvis der var 5 men hmm.. måske ja til de andre to hvis der ikke var andre mulighedder. (:

• #8   24. feb 2008

Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet?
    1,1 KM

Cykel

Hvis i skulle cykle 5 km frem og tilbage, for at komme ud til jeres hest, ville i så gide det?
    Der er nok ingen vej uden om ;P

Der er nok ingen vej uden om

der er nok ingen vej uden om

(P.s de 2 første spørgsmål gælder selvfølgelig kun for dem, som ikke har hest hjemme)

• #9   24. feb 2008 Jeg hopper på jernhesten du xD
    3 km hver vej.

• #12   24. feb 2008 Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet? ca.2 km

Hvordan kommer i derud? Cykel/scooter/bil...? cykel

Hvis i skulle cykle 5 km frem og tilbage, for at komme ud til jeres hest, ville i så gide det? Ja

Hvis i skulle cykle 10 km.? Nej

Hvis i skulle cykle 15 km. ? NEJ

• #13   24. feb 2008 Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet:
    De står hjemme, og behøver ikke engang gå udenfor for at komme ud til dem ..

Hvordan kommer i derud? Cykel/scooter/bil:
    På gå ben xD

Hvis i skulle cykle 5 km frem og tilbage, for at komme ud til jeres hest, ville i så gide det:
    Ja da.

Ja ..

Ja ..

Fra jeg var 7 til jeg var 14 cyklede jeg 10 km hver vej for at komme ud til hestene, før de kom hjem til mig selv at stå smiley

• #14   24. feb 2008 Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet?

12 km

bil

ja, hvis det er godt vejr, ellers nej

nej

nej

• #15   24. feb 2008 Hvor mange km. er der fra jeres hjem, og til der hvor jeres hest står opstaldet?
    ca. 6 km tror jeg .

Hvordan kommer i derud?
    bussen for det meste, dog cykler jeg nogle gange i weekenderne og for det meste i ferier .

ja. gør jeg nogle gange

måske . så skulle jeg ikke gøre det ret tit .

det er ret meget . så ved ikke .

• #16   24. feb 2008 har 20 km
    så jeg tag mest bus der ud eller køre med min mor
    om sommer kan godt tag cykel derud

• #17   24. feb 2008 Jeg har ca. 200 meter, og cykler.. hvis der var 5, ja. Hvis der var 10, ja.. Hvis der var 15 ikke hvis de regnede eller sneed :b

• #18   24. feb 2008 ca. 2½ km smiley men jeg går derud efter skole.. og der er højest 500 m fra skolen og derhen smiley

• #19   24. feb 2008

1... 4 meter hvis man tager bagtrappen smiley

2... Jeg går..

3... Ja da.

4... tjaeh, tror jeg ville tage scooteren nok.. om sommeren kunne jeg nok godt gribe cyklen.

5... Kørte på knallert da jeg red min hest 13-14 km væk.. Vi bor i et meget bakket område, så gad nok ikke cykle XD men hvis det var alternativet for at have hest, så selfølgelig!

Ellers kunne man være heldig at finde en bus der gik dertil. smiley

Kommentér på:
Transport ud til hesten?

Annonce