{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Hesten blir tyk :'( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har fået en Shetlænder, som prøvehest, inden jeg for min rigtige ridehest smiley (shetteren er ikke tilredet og jeg er alt for stor til at ride den smiley )

men min shetlænder, det står på en stor rideskole. Hvor der HVER dag kommer børn imellem 5-10 år smiley det er der jo ikke noget galt i :)?
Men min shetter, er lige kommet på rideskolen, og har kun været der i 3 uger.
Så hver for 4 dage siden, havde vi dyrelæge på den, for at blive tjekket (;
Så sagde han, din shetter er bleven alt for fed. Og så skældte min mor mig ud, over at give dne for meget mad. Men jeg havde jo ikke givet den rat meget mad. Så Sagde mine veninder, at de små børn som kommer altid gir min shetter ektra godbidder forsi dne er så lille og sød.
TYPISK!
Så er jeg lige bleven skelt ud, over at min shetter er bleven for tyk, over at små børn gir ham GIGA mange godbidder HVER dag smiley

Så, lavede jeg et stort fint skildt med :
INGEN godbidder TAK!
men mine veninder siger at der stadig er mange børn som giver ham mange godbidder. Så lavede jeg en meget smuk tegning, med et stort rødt kryds over godbidder X)
Det må de da kunne forstå!!!
Men så sagde min lære, at næsten alle hendes børne elever, har godbidder med til hestene, og min shetter får igen ektra meget fordi den er så lille og sød!!!

Så i går, flippede jeg ud på en pige på 7 år, over at hun gav min shetter en HEL pose hestebolsjer smiley
om aften kom dyrelægen for at se på ham igen....
Så sagde han smiley
Hvis din shetter ikke blir tyndere, dør den af fedt om hjertet...! smiley

HVORDAN FÅR MAN BØRN TIL AT HOLDE OP MED AT GIVE GODBIDDER HVER DAG :'(??????

Han får nok op til 3 håndfulde godbidder hver dag af børn smiley
Er så typisk smiley
Hvad skal jeg gøre :'(?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten blir tyk :'(
Kommentér på:
Hesten blir tyk :'(

Annonce