{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  araber arogance
  • #1   13. jan 2005 jeg ser ikke noe mistenklig, men kansje du har rett alikevel...

• #2   13. jan 2005 jeg sagde ikke den var falsk, men ville bare have jer andre til at kigge ok?
    var lidt i tvivl, derfor skal jeg vel ikke have en: nu stopper du altså?????

Knus Anita

• #3   13. jan 2005 ja, måske det seneste indlæg, men hvad skal man skrive??
    har besvaret mange andres. såå, men hvorfor er du så sur over det? jeg sagde jo ikke den var falsk vel?
    undrede mig bare, og det har man vel lov til eller hvad?
    jeg har da ikke fornærmet nogen, eller talt grimt til nogen, bare undret mig.
    hvad er der galt med det?
    Knus Anita

• #4   13. jan 2005 anita: gider du ik lige kigge på det jeg har skrevet hos topsy?

• #5   13. jan 2005 helt ærligt sahar, hvis du synes det er så forfærdentligt, hvorfor bruger du så tid på at besvare? og der er da en, der giver mig ret, intil videre, så hvis jeg ikke havde noget at have det i, så skrev jeg sikkert ikke, men jeg var lidt i tvivl, så derfor spurgte jeg i andre til råd, hvis jeg ikke var itvivl, havde jeg gjort noget anderledes, ok?
    hvad er dit problem?
    er du ikke helt rigtig eller hvad, siden du tager sådan på vej, over et egentligt uskyldigt indlæg, jeg har jo ikke stemt nogen ud, bare bedt om andres mening??
    Anita

• #6   13. jan 2005 tja kate, kunne såmen også give dig et par ord med på vejen, men det gør jeg nu ikke, synes det er et dejligt føl du har, og så er dr ikke mere i det.
    og jo jeg kigger meget på billederne, rigtig meget enda, men der er så menge fakere, at man, hvis man vil dømme, er nød til at kigge billederne meget ordentligt igennem, ellers kan man jo ikke vide hvem der er faik, og nogen gange er det altså meget svært at se, og så er det da en god ide at spørge andre til råds, eller hvad??
    knus Anita

• #7   13. jan 2005 nå, nu er den slettet, jeg kan ikke finde den, kan i andre?
    Knus Anita

• #8   13. jan 2005 haloo sahra, jeg synes du er grov..og har jeg været det over for dig, så må du undskylde, det har aldrig været min mening, men nu stopper vi det her, jeg spurgte om et enkelt emne, uden kretik, og fik an masse ævl tilbage, samt en masse brok fra dig, det var ikke det indlæget gik ud på, så jeg synes vi skal stoppe her.
    Anita

• #9   14. jan 2005 hej
    dit føl har en høj venstre bag, på det ene billede men ikke, så vidt jeg kan se på de andre, det var såmæn bare det, jeg har jo ikke stemt dig ud eller noget i den retning,, vel?
    det giver jo ikke jer ret til at blive grov over for mig, jeg undrede mig bare, det kan der jo være flére grunde tmåske er det: måden billedet er taget på,eller noget helt andet
    det er da ikke noget at hidse sig op over, især ikke hvis der ikke er noget i det?
    knus Anita

• #10   14. jan 2005 haloo sahra, jeg synes du er grov..og har jeg været det over for dig, så må du undskylde, det har aldrig været min mening, men nu stopper vi det her, jeg spurgte om et enkelt emne, uden kretik, og fik an masse ævl tilbage, samt en masse brok fra dig, det var ikke det indlæget gik ud på, så jeg synes vi skal stoppe her.
    Anita

• #11   14. jan 2005 sjovt, det kun er jer to der skrikver

• #12   14. jan 2005 Hej

Når det nu er min hest der bliver diskuteret... så prøv at kigge en gang til, - måske er aftegningen ikke 100 % hvid - men lettere beskidt... men den er der!!!

• #13   14. jan 2005 Jeg har sat endnu et billede ind - fra samme dag, samme sted... og samme hest!
    Håber at det løser det STORE mysterie...

• #14   16. jan 2005 tak marianne, det var lige det der skulle til, var ikke ude på at ramme dig, eller andre for den sags skyld, men jeg kunne ikke skrive til dig, så skrev computeren server fejl, håber du tager det med højt humør, modsat andre.
    knus Anita

Kommentér på:
araber arogance

Annonce