Så kom min dreng hjem igen (: {{forumTopicSubject}}
Og hvor har jeg dog savnet ham.
Blev vækket halv 8 imorges, en time til vi kørte, op og igang og klokken halv ni kørte vi så afsted Vi var der lidt i 10, og begyndte så at pakke mine ting i bilen. Vi sagde farvel og tak for en god måned til dem på Blue Berry Hill - der har været 100% tilfredstillelse herfra. 10 over 10 ankom transporteren - Trine fra EquitranZ kørte ham. Thumps up til hende!
Jeg kørte i transporteren sammen med hende, så jeg kunne følge min lille hest på overvågningskameraet. Han stod en del urolig, indtil Trine gik om og bandt ham i en snor mere - så faldt han pludselig til ro? (Snorene var løse). Da vi ankom til det nye sted var det med blandede følelser; Ville han mon stresse ligeså meget som sidste gang?
Men næ nej, min lille dreng var kun en smule oppe at køre, faldt hurtigt ned da jeg begyndte at bede ham om at bakke hver gang han mistede koncentrationen fra mig. Han blev installeret i boksen - han synes det var rigtig hyggeligt og hilste på alle mennesker og heste der gik forbi :o)
Det er bare lækkert at få ham hjem igen - imorgen skal vi over og træne noget jordarbejde, og jeg glæder mig ;D
EquitranZ og Blue Berry Hill bliver varmt anbefalt herfra
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
Så kom min dreng hjem igen (: