Øvet rytter :'(? {{forumTopicSubject}}
Kan det lade sig gøre at blive øvet rytter på 1½ år :-/?
Det fordi... jeg føler at jeg er sakkede bagud i tiden.. jeg har fortrudt over at jeg ikek begyndte noget før til ridning noget før Jeg føler mig som en taber.. rent ud...! Jeg ville så gerne være øvet rytter og ikek en begynder Jeg er 13 år.... jeg føler jeg har spildt min tid på ingen ting.. kun på at side ved en fucking dum com, og ikke har tænket på andet... men så fik jeg "Igen" øjene op for heste.. og denne gang var det alvor... Jeg syntes lige pludselig det var sjovt at ride det var sjovt med heste igen :') Jeg tænker bare på.. hvor blev mit liv af? hvis jeg havde bleven ved med at ride som 6 året.. havde jeg været 100% øvet rytter nu.. og måske havde min egen hest :') men jeg forstuet ryggen i et meget hård fald.. hvor jeg blev meget bange for at ride.. og sær bange for heste... Men nu.. i 2008 fortryder jeg.-.. at jeg toppede den gang,,!
Men Nu kommer jeg til den rigtige sag ...
Kan man nå at blive øvet rytter på 1½ år.. :)?
Nu fortæller jeg det jeg har noget.. og hvor mange ting som står i min kalender
Ja.. som sagt startede jeg med at ride igen 2 juni 2007.. hvor der har været op ture og ned ture men det snakker vi ikke lige om.. men så igen 9 december .. kom mit første stævne.. føj.. jeg var godt nok nervøs.. så jeg lavede nogle små fejl.. men 2.plads til begynder stævne hvor jeg fik samlet 87 point
Så kom dte store øjeblik.. hvor jeg skulle ud på et rutineret islænder hold.. hvor man skulle galopere på islænder og Snart have en fri galop jeg klarede det.. det var jo vildt skægt at galopere xD Så mig og min mor rider rutineret islænder hold.. og jeg rider på rideskolen.. som jeg så har gjordt i ni månder, hvor jeg så er rykket op.. fra dem jeg startede med x)
Så kommer mit rigtige spørgsmål.. hvis jeg laver nok i løbet af 2008.. kan jeg så nå at bliv øvet til 2009 ;)?
I for lige afvide hvad jeg skal lave i løbet af 2008
2 gange om månden i hele 2008.. skal jeg ride rutineret islænder hold hvor min mor skal med ud at ride islænder ( og hun har 30 års heste efaring.. og hun syntes turene er lige lovlig vilde.. men jeg syntes de er sjove ;S? )
Jeg rider stadig 1 gang om ugen på rideskolen.. hvor vi springer lidt.. og lære vores gode galop 100% rent
men men men.....
Jeg skal på ridelejer xD Det blir nok det sjoveste
Og så hvis vi er heldige.. kommer jeg med på en rød tur over på kommandør gården i sommerferien X)
( har været på en lyserød tur over på kommandørgården før )
Tror i løbet af alt det nye jeg skal lære i 2008.. at jeg ville nå at blive øvet rytter til 2009 :')?
Så jeg alligevel ikek har følt jeg har spildt min tid.. :)?
p.s Mig og min venidne er tit oppe på rideskolen og hjælpe til
p.p.s Jeg kommer self til mange flere stævner i løbet af 2008
Når jeg at blive øvet rytter til 2009 ;)?
Pliiiis.... svar :')
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.153
held og lykke med det
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Tror du at jeg ville blive øvet rytter til 2009 :') det er min største drøm.. og jeg gør alt hvad jeg kan for at blive det :')
nov 2005
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 194 Svar: 727
maj 2007
Følger: 97 Følgere: 94 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 1.100
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.153
Du kan præcist hvad du vil...når du sætter dig seriøse mål...og du er jo allerede rykket op
jun 2007
Så jeg rider rutineret galopere ture på islændere... og er lige rykket op.. efter et halvt år.. er jeg rykket op på et bedre hold hvor dem jeg begynderde at ride med.. ikke er rykket op i nu
Så jeg håber virkelig.. st nå mit mål :')
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Men hvad mener du med øvet ? ..
På rideskolen red jeg os på øvet "ung pige hold" .. har redet der siden jeg var 6 år gammel.. Nu har jeg fået min egen hest, med henblik på at jeg kan lære mere osv.. Men nogle gange føler jeg at jeg sidder fuldstændigt dårligt osv... altså. jeg bliver nok aldrig rigtig øvet/rutineret.. man bliver jo aldrig færdig med at lære at ride. Der er altid noget nyt man kan tage fat på. men selvfølgelig håber jeg du når dit mål i løbet af året
held og lykke ..
jun 2007
Jeg mener at jeg har fået afvide jeg er dygtig pige i ride verden.. og jeg ville nå langt hvis jeg tog mig sammen... og så er mit mål at nå det i løbet af 2008
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 18 Emner: 1 Svar: 388
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.205
Der er intet andet at sige.
jun 2007
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Der er jo nogle der lynhurtigt forstår ridelærerens ord, og retter sine fejl, og så er der dem der skal have det afvide 50 gange før de forstår det. Så derfor er det svært at sige
Jeg rykkede op på øvet hold efter højest et halvt år, hehe Men jeg var også 11 år, og dem på begynderholdet var 7-10 år, så det var rimlig kedeligt
jun 2007
Øvet rytter :'(?