{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

www.ponziz.webbyen.dk {{forumTopicSubject}}

hmm... måske er det dumt at bringe på banen igen... men jeg blev aligevel chokeret da jeg så min gamle hest, er blevet sat ind som net pony nr. 198... det er da bare -"personligt" HALLO... jeg vil lige skrive det indlæg jeg så det fra... og lige lede opmærksomhedden der over igen...

Heej.. Jeg mener også jeg har set nummer 4 før.. Hmm Kan desværre ikkke huske hvorfra.. Og Nummer 7.. Nummer 33 og 34.. Og Nummer 53 er en hest der rigtig hedder Prins.. Det er en der hedder Mette der ejer den. Jeg har hendes msn.. Hvis hun er påi aften skriver jeg hjemmesiden til hende.. Er Nummer 192 ikke en herinde fra?? Mener det..?
De der små billeder fx. 230 er sikkert nogle elevheste der er taget billeder af.. :S
25-26 ER FRA HJEMMESIDEN WWW.KARMDAL.DK.. KENDER HENDE DER EJER DEN.. ELLER DATTEREN SOM HEDDER KATHRINE.. OG HAM DET EJER DET HEDDER VIST CLAUS OG HENDE LONE.. SOM EJER DEN GODE AVLSHINGST WISDOMS PROMISE.. ER VIRKELIG SUR NU.. Og nummer 33 er også fra Karmdal.. :@ den heddeer Basma.. Og Moren er Whanannah..
Og Nummer 42 er vist ose derfra..
OG NUMMER 20 (Hunde)
ER FAKTISK MIN NABOS HUND.. (de er lige flyttet.. ØV..)

jeg kan ikke lige huske hvem der skrev det.. men der ER mange heste her inde fra...

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  www.ponziz.webbyen.dk
Kommentér på:
www.ponziz.webbyen.dk

Annonce