{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Så er den gal med Ice`s ryg igen. {{forumTopicSubject}}

Ja så er den gal med Ice`s ryg igen. (se hendes profil for forhistorie)
mandag aften var vi til springtræning og alt var fint og der var ingenting galt.
mandag eftermiddag var vi ude på en kort hyggetur. da vi skulle trave var det som om hun begyndte at halte, men efter 8-10 skridt var det væk og der var intet på resten af ture.
Om aftenen skal vi til dressurundervisning men hurtigt begynder hun at "halte" igen. min ridelærer siger at hun ikke halter, men bestemt ikke er rengående. Det ser ud til at hun har ondt i ryggen. Jeg prøver forskellige ting for at få af eller bekræftet om det er ryggen og den er god nok. Hun har ondt - meget ondt. Jeg kører hjem med hende og hun får en gang massage og en god gang Arnika på ryggen og så et lunt stalddækken.
I dag har jeg så holdt hende inde, og da jeg her til aften skal give hende massage igen er det helt umuligt. hun er så øm at jeg bare må give hende Arnika og dækken på og så droppe massagen.
Nu ringer jeg til kiropraktor i morgen, men jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Hvad er grunden til at hun igen har ondt??? der var intet efter springningen. Hun var på fold om tirsdagen og der var meget smattet. jeg er bange for om hun kan være gledet og have fået et knæk i ryggen.
Det der bare er meget iøjenfaldende er at hævelsen og ømheden sidder lige nøjagtig bag ved bagsvidslen lige hvor puderne slutter. Jeg har en windsor elite dressur sadel til hende og den ligger godt på hende.
Er det fordi jeg vejer for meget til at hendes ryg endnu ikke er stærk nok til at bære mig eller????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er den gal med Ice`s ryg igen.
Kommentér på:
Så er den gal med Ice`s ryg igen.

Annonce