380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kender i det ? Kender i det ?

min nye hest ( har haft ham 1 måned) har bækenskade som drlægen har overset under handelsundersøgelse.. og dermed ska jeg muligvis ud og finde ny hest..
Lige siden overgang til hest har det gået skidt. min 1. hest fik seneskade pga smedfejl,
min 2. hest, blev halt på mark og solgte ham desværre alt for tidlig .. ( 2 måneder ) smiley
min 3. hest (part) var også halt halvdelen a tiden
Købte derfor en ny i dec. 07 som nu også er halt og ska vidst sendes retur hvis vi kan..

alt vender sig imod mig, og jeg ved jeg lyder som en tudeprinsesse, men orker næsten ik mere. Er den eneste ude på vres ridecenter som har været så uheldig med ALLE mine store heste.. smiley

Sorry men sku bar ud med det..

Er jeg den eneste der er SÅ uheldig. ? Man ka forholde sig til at én blir slemt skadet, men hele 4 heste på kun 2år?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det ?
  • #2   23. jan 2008 Surt :o(

• #3   23. jan 2008 '
    tror ik nogen var klar over at han havde den fejl .. men dyrlægen burde ha set det , da det var det første min egen dyrlæge opdagede idag..

• #4   23. jan 2008 Vi købte først 1 hest, det viste jeg så, at den havde ondt over det hele, og aldrig ville kunne blive ridehest, så den sendte vi tilbage.
    Den næste hest vi købte havde vi opstaldet i 5 dage, hvorefter den kom ind på landbohøjskolen i ca. 5 dage, og så måtte de aflive den, den blev spist indefra af parasitter.
    Den sidste hest jeg havde, fik gigt i venstre forben og kissing speis i hele ryggen /: det endte også med aflivning ..

Nu må jeg ikke få hest igen ..

• #5   23. jan 2008 Hvor er det syd for dig... :-S

• #9   23. jan 2008 alle dem min veninde fik hjem, har der været et eller andet galt med. kronisk bronkitis (staves), halthed, over ponymål eller noget helt 4.
    hun prøvede over tyve heste, er jeg ret sikker på.
    men den hun endte med at få, stod så det sted, hvor hun faktisk ville flytte hen (rideklub), godtnok er den 18 - 20 år gammel, og har galle, men uden betydning.

håber du finder en, held og lykke (:

Kommentér på:
Kender i det ?

Annonce