Kender i det ? Kender i det ?
min nye hest ( har haft ham 1 måned) har bækenskade som drlægen har overset under handelsundersøgelse.. og dermed ska jeg muligvis ud og finde ny hest..
Lige siden overgang til hest har det gået skidt. min 1. hest fik seneskade pga smedfejl,
min 2. hest, blev halt på mark og solgte ham desværre alt for tidlig .. ( 2 måneder )
min 3. hest (part) var også halt halvdelen a tiden
Købte derfor en ny i dec. 07 som nu også er halt og ska vidst sendes retur hvis vi kan..
alt vender sig imod mig, og jeg ved jeg lyder som en tudeprinsesse, men orker næsten ik mere. Er den eneste ude på vres ridecenter som har været så uheldig med ALLE mine store heste..
Sorry men sku bar ud med det..
Er jeg den eneste der er SÅ uheldig. ? Man ka forholde sig til at én blir slemt skadet, men hele 4 heste på kun 2år?
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
nov 2007
Følger: 52 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 328
tror ik nogen var klar over at han havde den fejl .. men dyrlægen burde ha set det , da det var det første min egen dyrlæge opdagede idag..
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 62 Svar: 491
Den næste hest vi købte havde vi opstaldet i 5 dage, hvorefter den kom ind på landbohøjskolen i ca. 5 dage, og så måtte de aflive den, den blev spist indefra af parasitter.
Den sidste hest jeg havde, fik gigt i venstre forben og kissing speis i hele ryggen /: det endte også med aflivning ..
Nu må jeg ikke få hest igen ..
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 34
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.511
hun prøvede over tyve heste, er jeg ret sikker på.
men den hun endte med at få, stod så det sted, hvor hun faktisk ville flytte hen (rideklub), godtnok er den 18 - 20 år gammel, og har galle, men uden betydning.
håber du finder en, held og lykke (:
Kender i det ?