{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

hjælp til øvelser(: {{forumTopicSubject}}

jeg har nu nogenlunde styr på versade og schenkelvigning i skridt og trav.
hvordan laver man en traversade? ved godt det er en slags omvendt versade.
jeg kunne også godt tænke mig hjælp til kontraversade?
og så til sidst, jeg er meget i tvivl om man kan lave schenkelvigning i galop?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til øvelser(:
  • #2   18. jan 2008 Få en underviser til at lære dig det, det er det nemmeste!xD

• #3   18. jan 2008 tak (:
    min nuværende underviser har ikke styr på travers eller kontravers.;s

• #4   18. jan 2008 En TREversade er hvor du starter med at lave en KONTRAversade hvor du får bagparten ind mod midten. Derefter bøjer du hesten let til indvendig side men stadig har indvendig ben ved sådan at den ikke bare smutter ind mod midten istedet for at bøje sig.. Det er en god idé at starte med at lave dem i skridt..
    Du kan også lave TREversade i en schenkelvigning. Hvis nu du rider venstre volte og vender op ad midterlinjen ved A og så laver schenkelvigning for venstre schenkel. Istedet for at bøje hesten til højre (altså den vej hesten går som den skal i en alm. schenkelvigning) så bøjer du den let til venstre.. Det er samme formål/'model' som hvid du laver den ned af langsiden ^^.. Det du bare skal være opmærksom på er at hvis du laver en TREversade ned at langsiden på venstre volte at den så ikke bare smider højre skulder men at du stadig skal have din højre schenkel ved selvom at du bøjer den let til venstre smiley

Held og lykke med det smiley Ved ikke om det er til at fatte det jeg har skrevet men ellers må du lige skrive til mig smiley

Kommentér på:
hjælp til øvelser(:

Annonce