Hvad skal jeg dog vælge? (opstaldning) {{forumTopicSubject}}
Nu ligger landet sådan at jeg jo har to dejlige drenge! En isdreng på 4 år og en fjolle på 3. Der ude hvor min isdreng står har han altid stået og nu har jeg jo så købt min dejlige fjolle som jeg at flyttet 6 km derfra (der er dog lidt kortere der ud hjemmefra mig af) Men nu ved jeg så ikke om han skal tilbage og står hvor jeg har købt ham (Hvor isdrengen står) Eller om jeg skal flytte islænderen ud til fjollen? Hvis jeg sidder og laver +/- ligte så er der klart flere +'er der hvor jeg har flyttet fjollen ud da der er gode store bokse, okay folde (de er dog større og bedre hos isdrengen) stor ridebane, et stykke op til vejen hvor der er cykelsti så man kan gøre ham trafiksikker! en gammel vej bag gården hvor der er gode ride muligheder til skov osv. MEN det er bare så hyggeligt at komme ud hvor islænderen er for de snakker altid og det er så hyggeligt! Jeg synes bare ikke rigtig jeg orker at træne med ham da mulighederne ikke er de samme!
Hvilken skal jeg dog vælge? Den bedste hvor der er det hele som dog er dyrer? Eller den hyggelige som er billig?
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
Hvad skal jeg dog vælge? (opstaldning)