{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

salg, udlån eller part? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig oldeborghoppe som jeg er meget glad for, men jeg går i 2.g på gymnasiet nu og det er svært både at finde tid og penge til hesten. Efter gymnasiet ved jeg ikke om jeg evt. vil ud og rejse eller hvad der skal ske.

Jeg overvejer derfor at finde en løsning med hesten. Jeg er selvfølgelig meget ked af at skulle sælge hesten da jeg helt klart regner med at komme til at ride igen, men ved bare ikke hvor lang tid der går.

Udlån ville også være en mulighed da jeg så slipper for alle udgifter, men der er en del bekymringer om hvordan det vil gå hesten og ønsker på ingen måde at der skal ske noget med den eller den skal blive ødelagt. Men fordelen er at jeg kan få hesten hjem igen, når jeg igen får tid til det.

Sidste mulighed er en part som kan ride hesten et par gange om ugen, men de færreste vil give penge til dette og derfor vil jeg stadig have lige mange udgifter, men jeg kan med fordel ride når jeg engang imellem har tid og lyst.

Nogle der har siddet i samme dilemma? Og hvilken løsning har i benyttet jer af og hvordan har det været?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg, udlån eller part?
Kommentér på:
salg, udlån eller part?

Annonce