{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

HJÆLP til spørgsmål til dyrelæge {{forumTopicSubject}}

Godaften HG'er :o)

Håber i har haft en god dag :o)

Som nogen af jer sikkert ved, så er Wariant jo min første hest. Har haft hende i 2år og hun er 2 år og 5 måneder gammel.

Vi skal så have dyrelægen ud her i januar (som vi plejer) og hun skal vaccineres. Så var det jeg tænkte at vi lige så godt kunne få tjekket de ting der skal tjekkes, så vi har en ide om hvad der skal ordnes hos wariant inden hun skal tilrides.

Jeg ved på forhånd at hun skal have ordnet tænder da hun har ulve-tænder.

Min mor bad mig så om at skrive de ting ned jeg gerne vil vide. (da jeg højst sandsynligt ikke er hjemme når dyrelægen kommer) Har i noget gode og vigtige spørgsmål ? Wariant er som sagt min første hest og vil jo kun hendes bedste, så spørger derfor lige om råd nu.

Havde tænkt på at spørge om noget mht. hende udvikling, altså om hvor langt hun er osv.. Det kan en dyrelæge vel se udfra tænder og sin yderligere viden.

Selvfølgelig skal hun tjekkes igen inden tilridningen begynder osv, men mener bare at det er godt at forberede sig lidt, så man ved hvad der ligesom venter?

Har i Nogle gode råd , spørgsmål osv?

Håber ikke alt dette er for ulæseligt, undskylder slåfejl, da der sikkert er mange x)

Eller på forhånd tak og ha' en god weekend :o)

- Katja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til spørgsmål til dyrelæge
Kommentér på:
HJÆLP til spørgsmål til dyrelæge

Annonce