Nogen der har en hest til salg`? Nogen der har en hest til salg`?
HeeeJ alle sammen..
du stå rjeg jo så i denne her heldige situation at jeg skal have hest
Men jeg har LEDT over alt og fandt bare en som ville være perfekt men den havde vi så ik råd til alligevel ='(
så jeg har kigget rundt omkring..
men kan ikke finde noget..
så ville jeg jo hører jer om nogen af jer har en hest til salg eller om i kender nogen der har ?
Det jeg søger er en VALLAK,, med en rimelig alder ( dvs ikke en jeg skal ride til.. men en som kan det grundlæggende dressur) måske lidt spring men intet krav.
Jeg søger en "Tung" hest.. dvs en jeg kan tøffe rundt uden sadel på da jeg simpelhen bare ELSKER DET
jeg skal bruge hesten til Hygge ridning, lidt horsemanship. lidt spring og meget lidt dressur da jeg ikke interessere mig for dressuren men det grundlæggende vil jeg have med =)
en hest jeg kan hygge mig med og lege =)
Det skal siges at jeg IKKE KAN med hopper eller heste som er "varme i hovedet" for det kan mit temp ikke med..
Måske en lidt hurtig søgning..
men det er da forsøget værd =)
KnuZarH Christina
sep 2004
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 332 Svar: 1.052
maj 2004
Følger: 259 Følgere: 243 Heste: 11 Emner: 380 Svar: 1.762
Er han til salg!!!
sep 2004
Følger: 51 Følgere: 107 Heste: 8 Emner: 62 Svar: 442
Min mor har også hest så hun er der til at hjælpe osv. hun har haft med heste at gøre hele sit liv..
har redet mange problem heste og kan styrer de fleste heste.. har kun været ude for 2 i mit liv som jeg ikke kunne styre til sidst og måtte sige min part op.. den andne var min egen som korttid efter jeg fik den begyndte at fise af med mig hele tiden.. og til sidst var han ved at slå mig ihjel..
sep 2004
Følger: 51 Følgere: 107 Heste: 8 Emner: 62 Svar: 442
Nogen der har en hest til salg`?