485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvor er Indy/Indy Hvor er Indy/Indy

Efter at være blevet kontaktet af min nuværende ponys første ejer vil jeg også prøve at finde min første lille føllebasse.Har desværre ingen scanner, men jeg har billeder af ham som føl.
Han blev født 19 Juli 2002 og Har en bred gennemløbende blis.Lille hvid sok på højre forben og en lidt større på venstre bagben.Han er brun(Dengang et lidt rødligt skær) med sorte ben,man og hale.Dengang havde han jo følpels så har jo nok forandret sig siden.Hans blis var lidt bredere i panden og han var en lille tyksak med tyk pels.
Han blev så vidt jeg ved foræret væk gratis til en familie i Randers (ikke helt sikker, de skulle dog kende en Vivian Elling og måske en Villy Jørgensen)der blev han kastereret da han stejlede og slog hoven ned i skulderen på pigen.Så vidt jeg ved er han solgt videre. Hvis du kender Indi (har måske fået nyt navn, så skriv for jeg fik aldrig sagt farvel,savner ham vildt.Jeg ved det er svært uden billeder, men har du evt billeder så send det, så jeg kan se om det er ham.
Han var forresten en rigtig bølle der gerne ville stejle en masse når man skulle gå i snor.Han kunne løbe stærkt som bare f...
Han blev "solgt" med en sort Bukas grime, der kunne spændes ind 3 steder.
Hvor han er kommet videre fra familien i Randers(eller hvor han kom hen) ved vi ikke. Hans mor er Welsh sec. A 120cm og hans far en Broget pony(fra Henne, hvor vi købte hoppen Cora) på omkring 140 cm(tror jeg, det er øjemål) .Indi var ca. 90-100 cm da han kom væk fra mig.Det meste af hans man faldt til venstre side.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er Indy/Indy
  • #1   31. dec 2004 Efter at være blevet kontaktet af min nuværende ponys første ejer vil jeg også prøve at finde min første lille føllebasse.Har desværre ingen scanner, men jeg har billeder af ham som føl.
    Han blev født 19 Juli 2002 og Har en bred gennemløbende blis.Lille hvid sok på højre forben og en lidt større på venstre bagben.Han er brun(Dengang et lidt rødligt skær) med sorte ben,man og hale.Dengang havde han jo følpels så har jo nok forandret sig siden.Hans blis var lidt bredere i panden og han var en lille tyksak med tyk pels.
    Han blev så vidt jeg ved foræret væk gratis til en familie i Randers (ikke helt sikker, de skulle dog kende en Vivian Elling og måske en Villy Jørgensen)der blev han kastereret da han stejlede og slog hoven ned i skulderen på pigen.Så vidt jeg ved er han solgt videre. Hvis du kender Indi (har måske fået nyt navn, så skriv for jeg fik aldrig sagt farvel,savner ham vildt.Jeg ved det er svært uden billeder, men har du evt billeder så send det, så jeg kan se om det er ham.
    Han var forresten en rigtig bølle der gerne ville stejle en masse når man skulle gå i snor.Han kunne løbe stærkt som bare f...
    Han blev "solgt" med en sort Bukas grime, der kunne spændes ind 3 steder.
    Hvor han er kommet videre fra familien i Randers(eller hvor han kom hen) ved vi ikke. Hans mor er Welsh sec. A 120cm og hans far en Broget pony(fra Henne, hvor vi købte hoppen Cora) på omkring 140 cm(tror jeg, det er øjemål) .Indi var ca. 90-100 cm da han kom væk fra mig.Det meste af hans man faldt til venstre side

• Cæcilie  W
    Cæcilie W Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #2   2. apr 2017

profilbillede
  • Cæcilie  W
    Cæcilie W Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #3   2. apr 2017

profilbillede