{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

"Shelters" for heste.. (Donation) {{forumTopicSubject}}

Ja, mange ved jo nok at jeg render rundt og hjælper til på "Hesteplejehjemmet" ved Århus, som jo afhænger af folks velvillighed og bidrag for at kunne løbe rundt..

Det går rimeligt godt, specielt her i December, hvor vi modtog en pris, sponsoreret af Farmland, og som Farmlands kunder så har stemt om, hvem skulle modtage..

Dette er vi naturligvis glade for, for så er foderet for december sikret. (Ja, en 30-40 heste og ponyer spiser en HEL del). smiley

Jeg er også kommet i kontakt med et lignende projekt i Indiana, USA, hvor de i stedet modtager og frikøber føl, som enten skulle have været pelset, slagtet eller på anden måde, er uønskede, og hvor de så, ganske som vi gør med de "voksne" heste, finder nye hjem til føllene, eller bare beholder dem på stedet, og opfostrer dem med godt foder, og hvad de ellers har brug for..

Når jeg har nogle penge i overskud, så bliver de proppet i sparegrisen på Plejehjemmet, og derudover er jeg også begyndt at donere penge til "Tiny Hooves Foal Rescue" i USA, da det efter min mening også er et rigtig dejligt projekt, med rare mennesker, der bekymrer sig om dyrene. smiley

Siden er jo (selvfølgelig) på engelsk, men der er fine billeder, hvis man ikke kan læse teksten..

(link fjernet)

Ganske som Hesteplejehjemmet er menneskers donationer yderst velkomne, og meget værdsatte...

Kig forbi deres side og se de søde føl, og kig også meget gerne i mine fotoalbums, og se hestene fra Hesteplejehjemmet i Hasselager..

Her den 24 holder vi, som altid, Jul i stalden, hvor folk, der er tilknyttet Plejehjemmet på den ene eller den anden måde kommer til "formiddags-julefrokost" i stalden, med flæskesteg osv, og det er altid vældig hyggeligt..

Håber i alle får en god jul, og et godt nytår. smiley

Mvh. Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Shelters" for heste.. (Donation)
Kommentér på:
"Shelters" for heste.. (Donation)

Annonce