{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.940 visninger | Oprettet:

Jeres erfaring med BUCAS regndækken {{forumTopicSubject}}

Jeg vil jo min hest det aller bedste som de fleste andre, og da han ikke bruger dækken til hverdag mente jeg det ville være en god ide (grundet hans lange pels), at han får et regndækken på når det virkelig regner, hvilket man jo må sige det gør en del i dette land....
Jeg vælger så at købe et Bucas regndækken til ham, faktisk 2 stk. et guldfarvet 1 år gammelt og et blåt der er ca 2 år gammelt. Begge dækkener får jeg vasket ved et prof. dækkenvaskeri hvor de også impregnere det. Dette gør jeg så også inden han får det på, bare lige for at sikre mig at det er helt optimalt. Alligevel syntes jeg det bliver vådt og tungt (det gælder dem begge). De er ikke gennemblødte, men bestemt våde.
Hvad er jeres erfaring? Er der noget jeg kan gøre? Jeg må sige at jeg er noget skuffet for alt andet oser af kvalitet, pasform, materiale osv...
Mvh. Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres erfaring med BUCAS regndækken
  • #1   11. dec 2007 Hej, jeg har kun gode oplevelser med Bucas, men du har jo købt dine brugt, så måske er de ikke holdt ved lige af tidligere ejer, ved det ikke helt, men syndes det lyder underligt.

Anita W

• #2   11. dec 2007 ja det lyder da underligt hvis de ikke holder tæt.. har jeg ikke hørt om før. jeg tænker en træls bringe lukning når jeg høre om det mærke. ellers har jeg ikke selv brugt det

• #3   11. dec 2007 Jeg har alle dage kun brugt Bucas-dækkener, og jeg er glad for dem. De bliver tunge, når de er våde, men som du skriver, så bliver de ikke gennemblødte. Sådan er de vel bare, det er ikke noget jeg tænker over...

• #5   12. dec 2007 Du skulle aldrig have fået det vasket... Et dækken bliver altsp aldrig det samme efer en vask, Lige meget om det er af en prof eller dig selv.

• #6   12. dec 2007 Selvfølgelig skal dækkenet vaskes.. det skal det kunne holde til..

Jeg vasker mine dækkener flere gange om året og jeg har mange dækkner så jeg kan skifte - det forhindrer slidmærker på hesten, da dækkenerne ligger forskelligt- syntes det er vildt ulækkert at nogle folk lader deres heste stå med det samme dækken en hel vinter uden at vaske det.

Jeg har kun hørt godt om Bucas, men bruger selv Rhina og Rambo dækkener - dem er jeg fullt ud tilfreds med.

Men det kan da ikke passe at de skal blive vådt - heller ikke selv om det ikke er gennemblødt må det da ikke blive vådt på indersiden.

• #7   6. apr 2011 Ja det er rigtig smiley Men så længe hesten ikke bliver våd så er jeg lidt ligeglad smiley

Kommentér på:
Jeres erfaring med BUCAS regndækken

Annonce