Jeres erfaring med BUCAS regndækken {{forumTopicSubject}}
Jeg vil jo min hest det aller bedste som de fleste andre, og da han ikke bruger dækken til hverdag mente jeg det ville være en god ide (grundet hans lange pels), at han får et regndækken på når det virkelig regner, hvilket man jo må sige det gør en del i dette land....
Jeg vælger så at købe et Bucas regndækken til ham, faktisk 2 stk. et guldfarvet 1 år gammelt og et blåt der er ca 2 år gammelt. Begge dækkener får jeg vasket ved et prof. dækkenvaskeri hvor de også impregnere det. Dette gør jeg så også inden han får det på, bare lige for at sikre mig at det er helt optimalt. Alligevel syntes jeg det bliver vådt og tungt (det gælder dem begge). De er ikke gennemblødte, men bestemt våde.
Hvad er jeres erfaring? Er der noget jeg kan gøre? Jeg må sige at jeg er noget skuffet for alt andet oser af kvalitet, pasform, materiale osv...
Mvh. Mette
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Anita W
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 2.005
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 26 Svar: 737
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 5 Emner: 32 Svar: 1.033
Jeg vasker mine dækkener flere gange om året og jeg har mange dækkner så jeg kan skifte - det forhindrer slidmærker på hesten, da dækkenerne ligger forskelligt- syntes det er vildt ulækkert at nogle folk lader deres heste stå med det samme dækken en hel vinter uden at vaske det.
Jeg har kun hørt godt om Bucas, men bruger selv Rhina og Rambo dækkener - dem er jeg fullt ud tilfreds med.
Men det kan da ikke passe at de skal blive vådt - heller ikke selv om det ikke er gennemblødt må det da ikke blive vådt på indersiden.
jul 2009
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 161
Jeres erfaring med BUCAS regndækken