{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Lorte HG {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke været på i 2 dage pga. en forstuvet fod. I dag loggede jeg så på fordi jeg savnede jer alle sammen så meget :). Efter ca. 5 minutter herinde blev mit humør forvandlet fra "glæder sig, forventningsfuld" til "glad". Derefter redigerede jeg billeder, der forblev mit humør-barometer på "glad". Efter én debat hvor folk KUN vil/kan se det absolut dårligste i de andre var der dømt reducering ned til 0-punktet: "Normal".

Efter ca. 5 minutter og efter endnu en forfærdelig debat røg det ned til minus-graderne og de negative tal, helt ned på "sur" hvor den nu står og vipper lidt på - efter jeg har brokket mig (for det bliver jeg glad af xD) - at gå op til "irriteret" eller ned til "pissed" eller måske heeelt ned på "neder".

Nåå ja, men sådan plejer det jo også at være!!!

Det eneste jeg nyder herinde er den måde man opretter sin profil på, laver sine heste, fotoalbums, videoer osv. Super god idé. Super dårlig stemning!

Andre end mig som har det sådan?

HG er et sted hvor helt ekstremt mange forskellige heste-kulturer og -discipliner mødes, men behøves det være så hårdt hver gang??
Hvorfor kan folk ikke bare tage en slapper, vente på den anden måske svarer - prøve at gå lidt ud over ens grænser, finde ud af hvad andre folk end en selv lige mener - og vigtigst: hvorfor de gør det? - i stedet for at blive i sit eget lille lortehul?

ARGGG jeg lyder neder lige nu, jeg ved det, sådan rigtig "verden-skal-være-i-perfekt-balance-god-karma"-agtig, men jeg er seriøst bare træt af det vi har nu!

TAG EN TUDEKIKS RØSLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ö ö ö

Men det er bare i SÅ lang tid at dette her har kørt. Er folk virkelig så sure og lede derude i Danmark?

Hviler der bare en konstant dårlig stemning derude?? For hvis den gør har den da ramt mig nu!

Og så lige til et spørgsmål mere. Hvorfor er alle så sure og grå? Er det på grund af alle de lortepenge??? For min skyld kunne ale godt tage deres sgide penge og smide dem i toilettet. Penge er så pisse ligegyldige! Det eneste de gør er at få folk til at ryge i totterne på hinanden. Eller er der noget andet? Er det fordi vi konstant bliver styret - mode - regering - forbilleder - idoler - "de populære"?

Hmmm, jeg tror jeg melder mig ind i en hippieklub...

HVORFOR?

Nogen som kan svare ?

Ja og det blev så en længere fristil her... men tak fordi du gad læse den...

Mvh Røsle

PS: Jeg mener det jeg skriver...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte HG
Kommentér på:
Lorte HG

Annonce