{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Ingen der kan bruge Castello? {{forumTopicSubject}}

hmm er der ingen der kan bruge castello til selvskabs,tur eller ring ridning? har kun haft en henvendelse, og de vendte ikke tilbage smiley

prisen er jo til forhandling til godt hjem!

Øv det her er bare ikke nemt for en mdr tids siden var der rift om ham og nu øv bøv han er sådan en dejlig dreng.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen der kan bruge Castello?
  • #2   28. nov 2007 maria n:
    har skrevet i din annonce...
    og det er ikke for at være ond jeg har skrevet det.

• #3   28. nov 2007 Team Ka:
    nu er det jo slet ikke fordi jeg ikke mener at personer under 18 år ikke kan ride, det er fordi jeg gerne vil have ham et sted hen hvor jeg er sikker på han kan blive. og som ung under 18 aner man jo ikke hvor man havner henne. både med bolig og arbejde.. så det er derfor jeg sætter den vilkår! og de andre vilkår er at han ikke må sælges og jeg ikke kan garantere for hans holdbarhed. så jeg syntes ikke det er de unormale vilkår smiley

• #4   28. nov 2007 Louise K
    tak skal du have smiley ja det håber jeg der gør. det er bare så ærgelig med ham :,(

• #5   28. nov 2007 ja det er brandærgeligt! og han skulle jo sælges så står her og ved ikke helt hvad han skal, jeg ville jo helst at han kunne komme et godt sted hen. istedet for de evige grønne græsmarker :,(

• #6   28. nov 2007 Stald Lyngdal .

Tak smiley ja det er jo det svære i det, for har ikke lyst til at forære ham væk , ikke fordi jeg kun tænker på pengene, men fordi jeg vil være sikker på at dem der skulle købe ham er pga ham og ikke bare fordi de kan få en "billig" hest. og han koster jo stadig at have gående. både med foder,smed vag. mm. så der er meget svært at sætte en pris på ham..

• #7   28. nov 2007 jane B : må jeg vende tilbage til dig hvis jeg ikke for ham solgt?

Stald Lyngdal .
    Jamen hvad ville være en fair pris for ham i dine øjne? og så stadig undgå de mennesker der bare vil have en billig hest?

• #8   28. nov 2007 cecilie M

Ja han er en stor herlig bamse smiley

• #9   28. nov 2007 de fleste vil have små selvskabsheste fordi de ikke sviner så meget og spiser så meget. og så er han også dyr, når du kan få en shetter til 2000 og den koster det kvarte i foder og strøelse smiley
    men held og lykke med måske at få den solgt

• #10   28. nov 2007 Tja jeg har jo opgivet at sælge Giz på denne tid af året. En masse skrev og ingen var alligevel seriøst interesserede.
    Årstiden er ganske enkelt ikke til at sælge heste.

Kommentér på:
Ingen der kan bruge Castello?

Annonce