{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Pris på shetlænder {{forumTopicSubject}}

Heyson smiley

Jeg og min veninde vil jo gerne have en lille shetter. Bare en bette en som vi kunne hygge med (evt. tilkører hvis den har temprament til det) und zu weiter.. Meeen der er jo de gamle. Og har jo lige fået min egen lile fjolle, så skal nok ikke plage for meget xD

Anywas, vil jeg gerne høre, jer der har shetlændere, hvad giver i for at have dem? Med smed, foder, dyrelæge, etc.. Og hvor meget tid vil i mene man skal have til sådan en - lige så meget som en stor hest, oder was? smiley

Kom gerne med bud - et eller andet skal jeg jo bruge for at overtale dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på shetlænder
  • #1   20. nov 2007 Altså, selve shetlænder koster jo lidt penge (:
    Skal i have en til hygge, og den ingen papirer behøver koster den nok 3000-4000 kr.

Jeg giver ingenting for min pony.
    Vi beskærer ham selv, og det er ikke særlig tit da en shetlænders hove stort set ikke gror.
    Hø laver vi selv, og halm får vi gratis af naboen..
    Foder får han intet af, han behøver det ikke når bare han har græs, hø og halm (:

Så er det naturligvis dyrlæge, men en vaccination koster 5-600 kr om året. Men man behøver jo heller ikke vacinere den hvis den bare skal være derhjemme og ikke opstaldes eller til stævne..

• #2   20. nov 2007 • Enqis qo naitsabes™<3:
    Jaja, det gør den self. - men kræver intet af den smiley Kan næsten regne ud de ikke er ordentlige, selv dem til 1000-2000 kr.? Men det er jo også træls at stå med en der er syg.

Puha! Det var godt nok billigt! Men det er da dejligt hvis de kan klarer sig uden specielt meget smed, men den skal self. passes med det meste (:

Den skal stå på en privat gård med.. hm.. 3-4 andre heste, og kommer på fold hver dag - og med hø oder wrap smiley

• #3   20. nov 2007 ømh hvis i har hest i forevej så har i jo også mad og hø og sådan en lille en skal jo ikke havde så meget.
    jeg ville give omkring 5.000 kr for en der ikke er så gamle

• #4   20. nov 2007 ¤ Sissel ¤ (team xx & ox):
    I købs-pris eller løbende udgifter?? x)

Jeg tror generalt shetlænder bare bedre hove, så det skal da nok passe smiley 500 kr. er jo ikke slemt. Er alt med der?? Og del det i 2 *regne regne, det jo ikke slemt* xD

• #5   20. nov 2007 .

• #6   20. nov 2007 nadia T: Den skal desværre ikke opstaldes hjemme. Så medmindre de kan bruge samme foder, er der jo stadigvæk udgifter til foder og halm/wrap/hø smiley

TrustNo1: Theis fra JHN ikke? xD

Anyways. Men hvad er det så? Tja, foder er jo alligevel et ret vigtig udgift, så det skal bare passes smiley

Men prisen er slet ikke slem - hvis den er ordentlig til den pris passer det mig fint xD

• #7   20. nov 2007 Laban kostede 500 kr. og han får skåret hove vært 3 mrd. da de ik vokser så meget. og dyrelæge har han
    meget sjældent da han er meget solid

• #8   20. nov 2007 jeg kiggede i en over gang selv på shetlænder som hygge pony, og hvis der ikke er nogle krav kan den købes for min. 800 hvis der er græs nok koster den næsten ingen ting i drift smiley

• #9   20. nov 2007 Its tut bich smiley *:
    Aaa de kan jo købes billigt! Lyder rigtig godt med deres hove smiley

Vinnie M: De er også så kære ;D De priser kan jeg lide! Tjaa, der er ikke så meget, men der er jo hø und zu med i prisen på opstaldning, så det dækker vel der smiley

• #10   20. nov 2007 Vi gav 3000 for claus som 3 årig uden papirer

• #11   20. nov 2007 Okay, tja, så gammel behøver den jo ikke at være :b

• #12   20. nov 2007 Man kan godt få dem for i mellem 500kr-2.500kr. på DBA ?
    og den skal jo have vacc. og sådan,
    af foder skal den bare have lidt vitaminer,hø,halm og græs + vand
    Men det er jo ikk så galt.

• #13   20. nov 2007 & hovsmed er det kun 2-3gange om året den skal beskæres.

• #14   21. nov 2007 Købte sidste år en hingst på 85cm og 8år, tilredet og tilkørt for 1000kr! Han blev vaccineret 1 gang om året og så fodret med pony/islænder foder om vinteren. Han gik et år uden smed hvilket er ok dog trængte de til at blive rettet lidt.

Han er nu solgt til en veninde.

• #15   4. feb 2008 hey

mine to shetter kostede til sammen 9000kr. med stamtavle og hestepas.

i foder køber vi 1 sæk pony/islænder mix hos land og fritid.

hø køber vi i store/mellem baller hos vores ven med 29 shetter.

halm køber vi også ved land og fritid.

hovsmed og dyrlæge ved jeg desværre ikke da det er min mor der betaler.

men ca. 10.000 kr om måneden.
    det sviger jo meget og kommer an på mange forskellige ting. men ca. der omkring (tror jeg)

please kig forbi

Kommentér på:
Pris på shetlænder

Annonce