Er ´FANDME træt af det her..... {{forumTopicSubject}}
Okey nu prøver jeg for anden gang: ER 5 EN DÅRLIG KARAKTER????
Det mener jeg ikke selv og er pisse træt af at få sure kommentare omk: "Hvorfor har min hest KUN fået 5"..
Synes det er plat at folk takler det sådan...
Prøv lige at tjekke indlæget hos min hyp Fabienne...
(link fjernet)
Til det svarede jeg følgende:
Hmm...
Okey det kunne godt være du ikke ville have din medelse til at lyde sur, men det gør den altså!
Okey, vil gerne starte med at fortælle 1 ting... 5 er en RIGTIG god karakter!!! Og synes faktisk at det er mega plat at brokke sig over en 5'er, så jeg sys ikke du kan tillade dig at skrive hvorfor din hest KUN har fået 5...
5= lækker, ergo sys jeg din hyp er lækker og det burde du være MEGET tilfreds med... 7 gives for noget man vuderer ekstra lækkert og det gør jeg ikke med din, bl.a. fordi dine billeder er så ens... (HIVS ALLE FIK 7 VILLE DER JO HELLER IKKE VÆRE GRUND TIL AT MAN GAV POINT VEL??) Hvis du gerne vil vise at din hyp virkelig er så EKSTAR lækker, så sæt lidt mere variation i dine billeder...
Håber det var besvarelse nok...
Nåh ja, du s´krev vidst os det var for dårligt at jeg ikke havde skrevet kommentar på det her 5-tal noget før... Til det vil jeg sige, at hvis man skal beskrive hver evig eneste bedømmelse man giver (også når de er i den bedste ende) tror jeg sku ikk at der er mange der gider at bedømme fordi det tager ALT for lang tid... Derfor har jeg valgt, at jeg skriver en bedømmelse til de heste jeg giver point fra den dårlige ende, dvs. fra 3 og ned...
MVH Kathrine
nov 2004
Følger: 114 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 221 Svar: 1.378
nov 2004
nov 2004
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Men der er desværre nogle der får så ondt i røven over at deres heste ikke kan score et 7 tal hos alle.
Jeg er mere end tilfreds hvis Stjerneskud får et 5 tal. Stjerneskud er jo ikke den dejligste hest i alle andres øjne som hun er i mine, så at folk gir hende 5 det er jeg bestemt tilfreds med..!
dec 2004
Følger: 64 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 648
mar 2004
Følger: 92 Følgere: 91 Heste: 14 Emner: 569 Svar: 3.175
Hvorfor tager man der personligt hvis der gives et 5 tal det er jo kun for sjov det er jo ikke sådan at hvis din hest / pony ikke har fået mange 7 taller skal den slagtes vel
Jeg ville ønske at man ikke var så stride over for hinanden her inde
RIGTIG GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN
sep 2004
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 332 Svar: 1.052
Synes sku det er så plat, og har næsten ikke lyst til at give flere bedømmelser, fordi folk opfører sig på den måde...
Synes det er skuffende at så mange er utilfredse med det... :o/
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
Jeg ved godt jeg ikke har en særlig 'lækker' hest, så en 5'er brokker jeg mig ikke over.
5 er en god karakter. Helt ærligt er det lidt barnligt at brokke sig over nogen karakter.
Er ´FANDME træt af det her.....