DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR!! {{forumTopicSubject}}
Jeg skal lige love for at der er nogle der er i afvisnings hjørnet her i aften... De sidste fem heste der har prøvet at komme ind er røget ud lige så hurtig igen, jeg kan personlig ikke se nogen grund til at de skulle afvises...
Ikke en af havde skrevet hvorfor de skulle afvises, jo måske en havde gjordt det... Jeg synes også at dem der bruger som grundlag at de afviser pga. at der ikke står nok om hesten er latterlige, giv dem dog en chance for at se hvad det her er for noget.
Jeg ved da fra mig selv at jeg heller ikke havde skrevet særlig meget om Trisse da jeg kom her ind, og det var fordi jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle skrive, for hvis nu i syntes at det var noget plat noget at skrive, så derfor valgte jeg at kigge en masse profiler igennem og skrev så mere bagefter.. Men til en start vil man jo bare ind og vise sin hest frem og kigge på andre billeder, så skal beskrivelsen nok komme så snart man lige finder ud hvilken side det er...
Jeg ved godt at mange er skeptiske pga af alle de "falske" heste/opretter men derfor skal alle ikke afvises. Jeg synes da heller ikke det er fedt med alle de "falske" men til sidst ender det jo med at vi sidder og ser på de samme heste igen og igen fordi at der ikke kommer nye ind fordi alle afviser dem...
Kom med jeres mening!!
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 91
mar 2004
Følger: 52 Følgere: 10 Heste: 9 Emner: 18 Svar: 32
Jeg tror det er svært helt at opdage snydere.
nov 2003
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 4
Da jeg blev bruger her skulle jeg da ikke først bydes velkommen! Hvorfor skla andre så?!
Kunne jo være at Lille Lotte med sin lille pony Lise godt kunne tænke sig at komme herind fordi hun har hørt at deter så sjovt herinde af nogle af hendes andre veninder.. Men bare ærgeligt Lille Line.. Brugerne her inde kan ikke acceptere dig!!
Er det ikk lidt groft?!
Bare sig til hvis det er mig der har misforstået noget?!
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Signe
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Jeg syntes dog også man skal være åbne over for nye. Men skriver folk ikke rigtigt noget, tror mange at det er falske heste.
nov 2003
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 4
Jeg synes det er en meget dårlig ide...
Der er selvfølgelige nogle heste hvor beviserne imod den er meget tydelige.. Men alligevel?! Helt ærligt?!
DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR!!