{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR!! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige love for at der er nogle der er i afvisnings hjørnet her i aften... De sidste fem heste der har prøvet at komme ind er røget ud lige så hurtig igen, jeg kan personlig ikke se nogen grund til at de skulle afvises...
Ikke en af havde skrevet hvorfor de skulle afvises, jo måske en havde gjordt det... Jeg synes også at dem der bruger som grundlag at de afviser pga. at der ikke står nok om hesten er latterlige, giv dem dog en chance for at se hvad det her er for noget.
Jeg ved da fra mig selv at jeg heller ikke havde skrevet særlig meget om Trisse da jeg kom her ind, og det var fordi jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle skrive, for hvis nu i syntes at det var noget plat noget at skrive, så derfor valgte jeg at kigge en masse profiler igennem og skrev så mere bagefter.. Men til en start vil man jo bare ind og vise sin hest frem og kigge på andre billeder, så skal beskrivelsen nok komme så snart man lige finder ud hvilken side det er...
Jeg ved godt at mange er skeptiske pga af alle de "falske" heste/opretter men derfor skal alle ikke afvises. Jeg synes da heller ikke det er fedt med alle de "falske" men til sidst ender det jo med at vi sidder og ser på de samme heste igen og igen fordi at der ikke kommer nye ind fordi alle afviser dem...

Kom med jeres mening!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR!!
  • #1   9. apr 2004 jeg mener bare ikke man kan være så usikker at alle skal afvises... hmmmm

  • #2   9. apr 2004 Jeg giver dig ret, det er ikke så længe siden jeg kom ind på denne side og når man er ny er det altså lidt svært at finde ud af hvad det er man skal skrive, nu har jeg så været rundt her inde og set nogle andres præsentationer og har skrevet lidt mere på mine heste profiler. Min mening er at man ikke bør afvise en hest bare fordi den ikke er meget udførligt beskrevet. Den kan jo godt være "stjålet" selv om der er skrevet meget, det kan jo være opdigtet.
    Jeg tror det er svært helt at opdage snydere.


  • #3   9. apr 2004 Efter min mening kan jeg ikke se hvad det overhovedet skal gøre godt for...?! Hvorfor skal folk afvises eller bydes velkomne?! Det er da TOTALT LATTERLIGT!!! Bare min mening om den sag!

    Da jeg blev bruger her skulle jeg da ikke først bydes velkommen! Hvorfor skla andre så?!

    Kunne jo være at Lille Lotte med sin lille pony Lise godt kunne tænke sig at komme herind fordi hun har hørt at deter så sjovt herinde af nogle af hendes andre veninder.. Men bare ærgeligt Lille Line.. Brugerne her inde kan ikke acceptere dig!!

    Er det ikk lidt groft?!

    Bare sig til hvis det er mig der har misforstået noget?!



  • #4   9. apr 2004 Helena, nu er det jo kun meningen at folk skal afvise, vis de ved at hesten er falsk, altså burde der ingen problemer være for lille Lotte og hendes pony smiley
    Signe


  • #5   9. apr 2004 Helena J. Før kom der ca. 10-15 falske heste ind hver dag. De kom ind for at give dårlige karakterer og rakke hestene ned. Det var et stort arbejde for folkene bar hestegalleriet hver eneste dag at skulle slette og fjerne karakterer. Derfor blev det lavet, så de skal have nogle point for at komme ind, så dem som evt. VED hesten er falsk kan nå at reagerer.
    Jeg syntes dog også man skal være åbne over for nye. Men skriver folk ikke rigtigt noget, tror mange at det er falske heste.


  • #6   10. apr 2004 Jeg kan stadig ikke se det rigtige i det!! INGEN kan se om en hest er falsk eller ej! Hvorfor kan lile Line ikk havde en kanon flot pony?! Hvis hun har bliver hun i hvert fald straks afvist for hun har i hvert fald ikk sådan en flot pony!

    Jeg synes det er en meget dårlig ide...

    Der er selvfølgelige nogle heste hvor beviserne imod den er meget tydelige.. Men alligevel?! Helt ærligt?!


Kommentér på:
DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR!!

Annonce