{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

skifte sadel????? {{forumTopicSubject}}

jeg går virkelig og overvejer at købe en anden dressur sadel...

der er intet galt i den jeg har nu... det er en stubben tristan DL (ekstra knæ støtte).. og den er rigtig god...

Men nu har jeg nogen gange, når jeg har varmet op til spring i min wintec pro spring sadel, fundet ud af at jeg sidder ekstremt godt fast i det der equisuide dime et eller andet...

har så det Wintec Isabel Dressage CAIR sadlen.. NØØØØØJ den er lækker... med det samme lækre materiale osv osv...

Hvad ville i gøre???

beholde sadlen i ved i kan sidde nogenlunde i....eller købe sadlen du TROR du sidder perfekt i????

mit "problem" med tristan sadlen er, at når isabella virkelig bruger sig, og går fremad og bruger bagparten, så kan jeg af en eller anden SÆR grund ikke sidde ned på hende.... aner ikke hvorfor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skifte sadel?????
  • #2   10. nov 2007 Jeg synes du skulle finde en Wintec Isabel Dressage CAIR, du kan prøve, for det er en kanon god sadel smiley

Har selv en isabell werth i læder, men den er så lidt mere høj foran og bagtil end Wintec modellen.
    Men man sidder næsten ned i et hul, og så sidder man der bare, altså ikke noget med at du er helt fast klemt og sådan, men der er så meget støtte i at du bare sidder der.
    Havde engang en sommer dressur sadel, og den fløj jeg rundt i, og kunne slet ikke sidde på Libero fordi han har så meget rygsving, men efter jeg har fået en isabell werth, sidder jeg helt stille, og kan meget bedre følge med ham .. smiley

• #3   10. nov 2007 det er også mit problem med isabella... at hun har så meget rygsving når hun går fremad, at jeg ikke kan sidde der smiley

men i en god langsom hygge trav går det fint... men det ser jo ikke så pænt ud *GG*

mit andet problem er bare at jeg er nød til at sælge min dressur sadel, inden jeg finder en anden.. ellers har jeg ingen penge at købe for smiley

• #4   10. nov 2007 Hehe, det problem er rigtig træls ..

Kender du ikke en der har den sadel, eller en rideudstyrsforretningen i nærheden af dig, eller en sadelmager du kan låne den af, og lige prøve den på isabella, og selv prøve og sidde i den på hende ? ..

• #5   10. nov 2007 nej desværre smiley

men jeg har et lille håb om MÅSKE at få en lille erstatning af min ulykkes forsikring pga nogle nakke smerter osv... så HVIS jeg får det kunne de jo gå til en sadel *GG*

men det er jo langt fra sikkert... skal garanteret igennem alle mulige undersøgelser osv

• #6   10. nov 2007 Okay smiley ..
    Hvor bor du henne af i landet ?

Det kunne da være dejligt hvis du fik det :), jeg vil os ha erstatning for min ankel :p, den kan stadig ikke bruges optimalt :(, det er så også kun lidt over 4 måneder siden den brækkede, men den brude at ha været helt iorden for mange uger siden ..

• #7   10. nov 2007 bor i bunden af nordjyland.... 30 km nord for viborg...

hvis du har en ulykkes forsikring skulle du bare have anmeldt skaden da det skete...

• #8   10. nov 2007 Okay, det er desværrer lidt for langt væk fra mig, ellers måtte du godt ha prøvet min sadel ..

Tror mine forælder har anmeldt det, men ved det ikke helt, det er sådan noget de har styr på smiley ..

• #9   10. nov 2007 okay super *GG*

så skal du garanteret bare vente et år og se om du stadig har men af det..

hvis du har (som mig) ringer du der over og så sender de nogle papire..

jeg skulle gerne modtage mine papire idag som min læge skal skrive på

• #10   10. nov 2007 Wintec skal ikke være med luft, det er noget lort.. ._.
    Og det er iøvrigt heller ikke luft der er i, men sådan noget en svamp også er lavet af ..
    Luft ligger sig de forkerte steder smiley

Derfor er mine to wintec med uld

• #11   10. nov 2007 Okay smiley ..
    Kunne være lidt dejligt at få noget i erstatningen :p, min bror fik 55000 i erstatningen for sit knæ Ö ..
    Og der er vist en del mere nu, fordi de har stået i banken i et stykke tid nu ..
    Men det er godt nok mange penge, og han mærker kun noget til sit knæ hvis han løber rigtig rigtig meget ..

• #12   10. nov 2007
    Allimac go Ynor

jeg synes nu det luft fungere fint....

har det i springsadlen..

• #13   10. nov 2007 Luften er det bedste, har jeg fået afvide. det fordeler sig på hestens ryg!

• #14   10. nov 2007 jeg har hørt at cair er dårligt, selv om de siger i reklamerne at det fordeler sig. De fleste jeg kender bruger uldstopning.

men ville nok købe den sadel jeg tror jeg sidder perfekt i, for hvis du gør det i springsadlen, kan der ikke være voldsom forskel på dressuren.

Kommentér på:
skifte sadel?????

Annonce