273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nå................. Nå.................

Hvor er der mange lækre heste der bliver overset. Til gengæld er der rigtig mange der absolut IKKE fortjener at ligge på side 1 under bedst bedømter. Hvordan stemmer i???? (hvis jeg giver dig 7 så får du 7 igen)
En friser på 1. pl. og bl. Gazelle i top!!!!!!!!
Har i ALDRIG set en flot hest/pony????????
Håber at dette skaber en debat og ikke en hetz.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nå.................
  • #1   9. apr 2004 Helt ærligt ... Der er nok folk der syns at de heste der ligger på side 1 er flotte. Det kan da godt være at du ikke bryder dig om dem, men jeg syns personligt at de fortjener at ligge der.
    Og det er da selv op til folk hvordan de ligger deres karakter ...

• #2   9. apr 2004 Cæcilie. Hvad bilder du dig egenlig ind. At fremhæve nogen som helst heste som grimme.
    Vi kender godt din mening om hestene, for det kan vi jo næsten alle sammen se på vores karakter. Jeg er skuffet over du vil være dig selv bekendt at skrive nogle heste er grimme.
    Jeg er gammel nok og kan tåle at høre din mening. men du er åbenbart ikke gammel nok til at nøjes med at tænke dine tænker.
    Du er bare for meget. ! ! ! !
    Og JEG har ikke valgt hvor min hest skal ligge, hun ligger hvor hun har fået karakter til at ligge. Du er bare for barnlig. Godt det var mig som er voksen, og ikke et barn du skulle fremhæve her. FØJ ! ! !

• #3   9. apr 2004 Tænk før d taler næste gang!
    Det er bare for ondt at d står og kritisere andres heste lige ud i den blå luft!! Hvis hestene ligger øverst har sQ nok noget a gøre med at andre syntes de er flotte!! Der er ligsom andre mennesker i verden end dig ikk?? Tænk over det!!?

• #4   9. apr 2004 Groft sagt....

Men jeg syntes da, de fleste der ligger på side 1 har fortjent det. Men man skal jo også huske at Kigge på/sammenligne hvor mange der har stemt på de enkelte heste. Nogle heste er der hele ca. 160 personer der har stemt på, mens andre heste kun er stemt ca. 30 gange på.

Hilsen Britt

• #5   9. apr 2004 For mig at se, er der bare en der har vildt ondt i r...., og så lige skal svine nogen til, og jeg må jo også sige, at det er jo helt op til brugerne selv at vurdere hver enkelt hest, og jeg er da heldigvis også så gammel, at jeg er bedøvende ligeglad med hvad andre synes om min hest, men den form for udtalelse, kan kun frembringe en kommentar fra mig, nemlig, luk r.... hvis du ikke har et mere intelligent input at komme med.... Åh, jo.. Intelligent er et andet ord for klog.....

• #6   10. apr 2004 jeg syntes sq at dem der ligger på top-listen har fortjænt det....! OG SÅ PRØV LIGE AT TÆNKE LIDT NÆSTE GANG DU UDTALER DIG PÅ DENNE MÅDE..........!!!!!(til cæcilie L)

• #7   10. apr 2004 Thi hvad skal jeg sige.. Tak Cæcille.. Det er okay at du syndes at min hest er grim! Også ovenikøbet fremhæve det. Ja du må meget undskylde at min hest ligger først!! Tros din bedømmelse...

Når...

• #9   10. apr 2004 Pia og alle andre som ser dette! Hun har slettet sin hest *SSS*

Mvh Pernille

• #11   10. apr 2004 Hej igen
    De er vist slettet!
    Jeg har skrevet til galleriet *S*

Mvh Pernille

• #12   11. apr 2004 Hej Cæcilie
    1000 tak for dine søde ord *SS*
    Men folk har jo forskellige meninger og hvis hun virkelig syndes at han er SÅÅ grim?? det må hun jo om men ligefrem at fremhæve det på denne måde?? Det syndes jeg ikke rigtigt at hun kan være bekendt??
    Man bliver da lidt ja jeg har ikke rigtigt ord for det men på et elller plan få man s.. lidt ondt af pigebarnet!! *S*
    Ja hvad har jeg dog gjordt??

Men endnu engang 1000 tak det varmer altid *S*

Mvh Pernille

• #13   11. apr 2004 Hej igen
    Der har du måske nok fat i noget rigtigt *S*
    Mvh Pernille

Kommentér på:
Nå.................

Annonce