{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hannoveraner lady står stjålet
  • #1   9. apr 2004 SIMONE A min computer gik desværre ned, og siden lukkede, Jeg kan ukke finde hende nu. Men skal da med glæde finde den igen. Hun hedder ikke Lady star så vidt jeg så. Alle de billeder du lagde ind, er jo nøjagtigt de samme som der. Jeg er hverken blind eller dum. Og endnu har jeg da aldrig hængt nogen ud her, uden at jeg kan stå 100% inde for det. ! ! ! !

• #2   9. apr 2004 Unge dame, du skal ikke herske med mig. Du ved jo selv du er ´fuld af LO*T
    Det var du også med mille, hende har du heller aldrig ejet.
    Drømme, det er hvad det er

• #3   9. apr 2004 jeg holder godt nok med Britta! der er ingen papirer på den og billederne var fra et dyrskue - tror hun vi er født i går - det var kåringsbilleder.

Hvad skal jeg gøre for at finde det link - så skal jeg nok finde "lady-star" - men jeg er ikke så skrap til at finde rundt på nettet.

• #4   9. apr 2004 Jamen min heste kan du finde mange steder. Find min mail på deres hjemmeside, så skal jeg svare dig der, når du dkriver. Find dem på HN, ja dem kan du finde mange steder.
    Jeg skal nok finde den side, bare rolig

• #5   9. apr 2004 Anita du skal gå ind på www.google.dk og søge der på hannoveraner. så skal du trykke på billeder, så kommer der en MASSE billeder. Når man trykker på dem, kommer der tit stutterier fram, og i et af dem er hun. Der er desværre mange, men hun er der

• #6   9. apr 2004 Det er da klart Simone A, var navnet nu også LADY STAR?????

• #7   9. apr 2004 Tag du det bare roligt, jeg fandt hende før, og skal nok finde hende igen.

• #8   9. apr 2004 Jamen det er FINT nok Betina. Kan du så fortælle mig hvorfor hun fik kolde fødder med den araber hun havde oprettet til i eftermiddag?? Måske fordi der var en som skrev til hene den var stjålet?
    Stem hende da ind. Jeg gider sgu ikke jeres netponypjat mere. Jeg opretter en flodhest senere. Gider ikke lede mere for I STEMMER ALT IND:

• #9   9. apr 2004 Jeg har ledt, men har ikke tid mere, skal ud og fodre mine heste. Men jeg er også sikker som Britta - det er ikke hendes hest.
    Hun kan jo bare skrive hvor hun har den på prøve fra.

I er godt nok naive hvis i tror på hende, kan I da ikke se at den hest - er en hest i den dyre prisklasse - ihvertfald omkring 75.000 - 100.000 kr. og jeg tror ikke det er i det prislag hun køber hest.

• #10   9. apr 2004 Nope. Men vil i have stjålne heste, skal i F***** få det. ! !
    Jeg gider ikke spilde mere tid, for I STEMMER jo alt ind. Kik samtlige indlæg igennem her, og sig mig bare en eneste gang jeg har skrevet her, uden jeg har haft beviser. Surt min pc'er gik ned inden jeg fik linket. Men til grin for JER det gider jeg sgu ikke være.'
    Husk nu at stemme mine flodheste ind, og alle de andre jeg evt. opretter Naive er hvad mange er. Man finder ikke en dyr avlshoppe og får den hjem lige med det damme. Og ovenikøbet skulle man lige nå at sælge og flitte den anden.
    Hvor NAIV har man lov at være ! ! !

• #11   9. apr 2004 Jamen så kan DU jo skrive hvad stutteriet hedder. Du har jo rent mel i posen siger du, så skriv da lige navnet på det stutteri der har avlet hende.
    Jeg er IKKE led, men denne side er for HESTEEJERE, ikke for netponyer. Jeg skal desværre på job, så jeg har ikke mulighed for at lede videre i dag.
    Husk bare at der kommer en dag igen i morgen

• #12   9. apr 2004 JAMEN der hvorr du har KØBT (stjålet) hende, de har da et stutterinavn. Og jo hun er at finde på nettet, jeg fandt hende jo. Ellers havde jeg IKKE skrevet HER...

• #13   9. apr 2004 KARINA: kam du beskrive hvor??+ Min pc'er gik ned, så jeg nåede ikke at lægge den i foretrukne. Desværre
    Kan du finde den igen??

• #14   9. apr 2004 JAA; det har jeg også fundet ud af, he he he. Jeg var ellers ved at kopiere det, men vupti, gik L*****ned. Så jeg nåede det desværre ikke. Godt du også har set hende. Så kan folk da ikke tro jeg lyver. smiley smiley

• #15   9. apr 2004 Line har lagt en ny tråd ud på forsiden. Hun har fundet den. ! ! !

• #16   10. jun 2004 tjaaa.....Simone A er her jo stadig...nu med 3 ponyer...den anden dag var det en welsh hingst...og nu anklager hun mig for at smide folk ud.....tsk tsk...men hvad...hun kender mig jo ikke...(og når man så bliver tængt op i en krog...)

Kommentér på:
Hannoveraner lady står stjålet

Annonce