{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Er 5 ikke godt nok??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg besluttet mig for at ALLE heste på HG skal have sin bedømmelse af mig...
Jeg er efterhånden ved at være godt igennem Dansk Varmblod...
Men der er noget der undre mig, og det er når folk skriver : Hvorfor får min hest KUN 5. Jeg synes ikke 5 er en dårlig karakter tvætimod!! Det er jo en af de aller bedste...
Forstår godt folk vil have en begrundelse, hvis man giver under 4, men 5???
Hmm... ved ikk helt hvad ideen er med det der point system, hvis man er utilfreds med at få under 7...

Kathrine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er 5 ikke godt nok???
  • #1   7. dec 2004 Jeg er glad for ALLE karakterer men ved 1 2 og 3 spørger jeg folk pænt om en begrundelse og hvad jeg kan gøre bedre smiley

  • #2   7. dec 2004 5 er IKKE dårlig ! Jeg sys at hvis folk klager over et 5 tal, hvofor klager de så ik os over et 7tal ? :S hallo.. sys det er plat dem der vil have en begrundelse for et 5tal ! vil de så også have for et 7tal ? er det bare mig der har det sådan ?

  • #3   7. dec 2004 Jeg elsker at få 5 det er aldeles ikke dårligt..

  • #5   7. dec 2004 jeg vil give katja ret ! Jeg sys det er i orden hvis folk spørger om et 1 eller 2tal, for så kan man jo bar sii hvofor. HVis man måske ik "bryder sig mega om hesten" eller billederne er meget dårlige.. De overlever nok..
    Men et 3 tal er jo som sagt middel ! Det er jo midt i mellem.. Det kna være flot, og gode billeder, men ik 100% perfekt, eller noed i den stil ? men hallo.. ! kan ik fatte dem der klager over alt fra til og med 3 og op.. :S


Kommentér på:
Er 5 ikke godt nok???

Annonce