{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

På besøg/afsked med min gamle hest {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude idag og hilse på min gamle hest Force.. solgte ham for et års tid siden og har ikke set ham i 7 måneder.. desværre har den nye ejer måtte sælge ham videre da hun ikke er tryg ved ham mere og derfor var jeg ude og sige farvel.. ved jo ikke om jeg ser ham igen smiley ville ønske jeg havde haft mulighed for at købe ham tilbage..
Her er lidt billeder fra idag http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=32779 er han ikke bare skøn ? han fik halvdelen af min cola.. ikke noget han normalt får, men han elsker det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På besøg/afsked med min gamle hest
  • #1   31. okt 2007 da jeg solgte mion pony var det os lidt tvivlende, fordi hun er en meget strid pony, men pigen lærte hende godt at kende og har hende stadig, har været nede og besøge hende en enkelt gang, det er nu rarest og hvide hvor en dyr er.. og med simon, snakker jeg stadig med hans gamle ejer.. nu gik jeg os på efterskole med hendes søster, så er det lidt nemmere at holde kontakten, men de er os rigtig glade for at de stadig kan høre om han har det godt.. så noget synes jeg er rarest, så har man det bedst indvendig..

• #2   31. okt 2007 kan du ikke finde ud af, om du kan komme og besøge ham ved den nye ejer evt.?

Han ser vel nok rigtig sød ud.

• #3   31. okt 2007 Jeg har bedt den nuværende ejer om at give den nye ejer mit telefon nummer og email, hvis hun ønsker kontakt.. så det håber jeg..

Kommentér på:
På besøg/afsked med min gamle hest

Annonce