812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvor sælger du din hest henne ? Hvor sælger du din hest henne ?

Halløj derude

Jeg sidder i den situation at jeg skal sælge min lille shetter fra i år, men jeg må sige at jeg har svært ved at finde platformen at gøre det på. facebook tillader ikke salg mere smiley

Jeg har lagt annoncer op på Gul og gratis samt DBA

Men hvor kigger du efter shetlænder, eller generelt hest henne ? er det de to pågældende steder jeg har lagt op eller er der kommet nye platformer jeg ikke ved eksistere ? smiley

På forhånd tak og god dag

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor sælger du din hest henne ?
  • #1   5. okt 2022 Der findes stadig salgsgrupper på facebook smiley

Min nuværende hest fandt jeg på DBA, og efterfølgende facebook, hvor jeg kontaktede sælger. Jeg kiggede desuden annoncer på ridehesten, guloggratis, facebook og tildels heste-nettet og herinde.

Det var lidt omvendt rækkefølge med min gamle pony - ham fandt jeg på heste-nettet og siden herinde, hvor jeg kontaktede hans gamle ejer smiley

• #2   5. okt 2022 solgte vores shetter gennem DBA. Nogle gange tager det lidt tid at finde et godt nyt hjem og nogle gange skal prisen justeres for at der kommer interesse, men der er mange der kigger på dba så tænker det er et fint sted at have annonce.
    det kan også være en ide at finde en race gruppe med salg på facebook - mon ik der findes en med shetlændere?

• #3   6. okt 2022 Såfremt den har rødt pas, så er der en salgs shetter gruppe smiley .

• #4   16. dec 2022 Jeg har ikke solgt en hest før. smiley
    Men vi købte min inde på Ridehesten - mener at det koster noget at have en annonce oppe. Ellers er det en super fin hjemmeside. Kender mange som har købt deres heste derinde.
    Ellers er der jo altid facebook. smiley

• #5   19. dec 2022 Min står til salg, og jeg har haft kæmpe succes med facebook.

Kommentér på:
Hvor sælger du din hest henne ?

Annonce