746 visninger
|
Oprettet:
Hele tiden skæv.. :/ {{forumTopicSubject}}
Marquist bliver hele tiden skæv i sine skuldre og han begynder at hakke.. vi har haft kiropraktor til ham 3 gange og han skal have igen på fredag,, ved snart ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd efterhånden.. :S lige meget hvor meget jeg gerne ville, må jeg ind se at det, det går bare ikke i længden.. men hvorfor tror i at han hele tiden bliver skæv..?? min ridelærer siger det kan være en gaffelbånds skade der aldrig er blevet opdaget eller at jeg rider ham skæv.. men har i nogle ideer til hvad det kunne være..
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
maj 2006
Følger: 79 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 2.485
Men nej, aner ik hva det kan være..
maj 2006
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 14 Emner: 12 Svar: 100
med hele tiden at være skæv x]
altså dig og veninderne ..
hmm, jeg er lidt enig med din træner.
du kan godt ride ham skæv,
men det kan også sagtens være en gammel skade, eller noget :s
feb 2006
Mia hvorfor dert?? kan ikke se hvad det skulle gøre godt for.. og ja han går igennem bøj prøve hvert år, har tjek på hesten, hvad det angår..
feb 2006
Følger: 323 Følgere: 368 Heste: 5 Emner: 414 Svar: 2.879
for hvis den som du skriver har haft en gammel gaffebåndsskade - så ville det jo være rart af vide...
det kan være sammengroet rygvivler - og det ses absolut ikke i en bøjprøve eller handelsudersøgelse - kun på ryngten...
Jeg ville ikke turde andet end at få den tjekket 100% igennem af en dyrlæge og ikke stoppe før problemet er løst...
Når den er så ung - kan det også sagtnes være dårlig ridning der har gjort det... men det vil dyrlægen også kunne svare på... og det burde en heste keopraktor også tydeligt kunne se...
evt. skæv sade - at du evt har haft skæve bøjler, eller bare dårlig sadel kan SAGTENS gøre en ung hest skæv i ryggen...
feb 2006
Hele tiden skæv.. :/