{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Jeg må lige brokke mig {{forumTopicSubject}}

ja idag skal jeg først på arbejde kl 14 (jeg skal køre hjemme fra kl 13) så jeg havde jo massere af tid her til morgen til Noa og han blev lige flyttet igår så de andre havde planer om at ham og en af de andre heste skulle stå inde idag men jeg vil gerne have at Noa kommer ud hver dag og får rørt sig lidt så jeg tog ham i træktovet og så gik vi en tur og der er sådan en sti igennem en lille skov og derefter på en meget meget lidt trafikeret vej så der gik vi ned igennem og da vi så vendte om og gik hjem af gik vi i venstre side af vejen og der kommer så en post bil og jeg trækker godt ind til venstre (der er ca 30-50 cm over til vejen) og postbilen køre så fandme helt op i røven på Noa (så hun slet ikke køre på vejen) og bagefter gaser hun vildt op og køre forbi os *GRRR* kunne hun ikke bare kørre stille forbi os hvorfor skulle hun helt op i røven på os og gasse så Noa blev lidt bange for ham...??? nå men vi går jo vidre og vi kommer så til en markvej som føre op til vejen og den er noget stejl men da vi var kommet lidt over halvejs af bakken og så kommer posten igen og fandme om hun ikke gasser vildt op igen så Noa igen bliver noget nervøs....

Hvad fanden er det for en opførelse???? ja jeg var sku rasende...... *GRRR*

Men Noa lærte at vandpytter ikke var farlige så turen var ikke helt spildt......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg må lige brokke mig
  • #1   29. okt 2007 jamen hun kørte over i vores side og kørte op i røven af os holdte 2 sek (hun gik ikke engang ud af bilen) og så gasset hun op og så kørte hun vidre.... (hvad fanden skulle hun over i min side af vejen???)

men ja jeg var klar på at vende mig om og sparke til bilen.... meen jeg er jo en artig pige der ikke gør sådan noget :o)

• #2   29. okt 2007 derfor skal man altid have et boldtræ med sig. så man er parat til at smadre vedkommenes bil . haha . ej okey . Men ja hvad fanden er det for en opførsel ? det gør man bare ikke

• #3   29. okt 2007 ring til postvæsenet og klag, eller endnu bedre skriv

• #4   29. okt 2007 vis det havde været mig var jeg gået over til personen og spørge vad fanden han har mod i mod mig vis jeg ikke bare havde råbt det ellers var jeg gået vidre for jeg ved bare at jeg vil flejne felt ud vis det var mig

• #5   29. okt 2007 det er altså også for meget sådan noget
    det har jeg også prøvet....

• #6   29. okt 2007 hmm.. stod der en postkasse der hvor hun kørte ind?
    for nu er jeg også post (dog kun om eftermiddagen og hver anden lørdag) men når der er en postkasse ud til vejen og man har fået lov til at køre ind på græsset, så gør man det!!
    på én dag går vi ind og ud af døren nok ca 300 gange, så er der da meget at spare..

Desuden er det jo i teorien dig ansvar at have styr på hesten.. dermed ikke sagt at jeg er enig i hendes opførsel for det er jeg langt fra.. og hvis det med postkassen ikke var aktuelt så ville jeg skrive en klage !!

• #7   29. okt 2007 Nej hun kunne ikke nå postkassen fra bilen....

Men lige meget hvad så behøver hun jo ikke og gasse op.... og ja jeg ved godt at at det er mig der skal have styr over hesten men når hun køre stille hend til os og derefter gasser op så bliver jeg fandme sur for det behøver hun jo ikke og gøre....

Kommentér på:
Jeg må lige brokke mig

Annonce